Ik zoek eigenlijk bij de Conrad wat connectortjes om bepaalde draden te verlengen maar wel uit elkaar te kunnen halen (dus een soort kroonsteentje dat je makkelijk los en vast kan klikken). Ik heb ergens van de ronde dingetjes gezien hier of op beneluxspoor maar kan het niet terugvinden.
Weet iemand wat ik bedoel/zoek?
Connectortjes
Re: Connectortjes
Pim schreef:Ik zoek eigenlijk bij de Conrad wat connectortjes om bepaalde draden te verlengen maar wel uit elkaar te kunnen halen (dus een soort kroonsteentje dat je makkelijk los en vast kan klikken). Ik heb ergens van de ronde dingetjes gezien hier of op beneluxspoor maar kan het niet terugvinden.
Weet iemand wat ik bedoel/zoek?
Bedoel je deze Connector busjes van Conrad
In 1x goed Dankje (waarom staan die daar en niet gewoon bij Elektronica -> Connectoren)
Modelspoor - ElektronicaPim schreef:In 1x goed Dankje (waarom staan die daar en niet gewoon bij Elektronica -> Connectoren)
Bij Conrad moet je soms erg goed zoeken, ze zijn niet altijd even consequent in waar ze iets plaatsen of hoe ze het noemen. Zoeken op een alternatieve naam levert soms wel het gewenste resultaat als je met de gangbare naam van het artikel niets vindt.
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan