nu ik digitaal ga rijden moet ik dan gebruik maken van de stroombruggetjes of eruit halen!!
grt.theo
stroombruggetjes
-
- Contacteer:
Re: stroombruggetjes
Klinkt het raar als ik hier nog niet van gehoort heb.
Wat is het en wat doet het?
Wat is het en wat doet het?
Met vriendelijke groet,
Ronald
N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging
Ronald
N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging
Ik denk dat hij de stroom-voerende veertjes bedoelt die je bij analoog gebruik er uit kan halen zodat het een denkende wissel wordt. Je kunt hiermee een stuk spoor isoleren wat alleen stroom krijgt als de wissel in de stand staat van dat stukje spoor. Staat de wissel in de andere stand dan is dat stuk stroomloos.
Groeten,
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Die heb je nodig. Bij digitaal wil je eigenlijk altijd overal spanning op je spoor.
-
- Elektronica/Commercieel
Zelf haal ik ze er altijd uit, vooral bij de nieuwe versies willen ze wel eens verdwijnen.... die zitten niet meer tussen de staven geklemd zoals bij de oude. En dat kan sluiting geven of stroomproblemen.
Ik soldeer aan elk spoor altijd twee draden zodat je overal stroom hebt.
Ik soldeer aan elk spoor altijd twee draden zodat je overal stroom hebt.