Dat is hem!!!
Als je het model nog spiegeld, en in linkse en rechtse versie aanbied ben je helemaal klaar
(Het gewicht rust altijd in de stand waar het wissel heen staat)
Gewoon een advies hoor
Mvg,
Ad
Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier. DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
naar aanleiding van een specifieke vraag en inmiddels verzonden zijn de volgende ontwerpen erbij gekomen voor de Nederlandse modelbaan. De zogenaamde "potjes" en railrafo's. Te vinden rond het spoor.
Als er interesse is voor spoor accessoires van andere buitenlandse maatschappijen zijn er zeker mogelijkheden (OBB, SBB, DB...). U vraagt, wij maken!
Elk mooi huis op je modelbaan verdient een mooie tuin met omheining. Omdat op het internet niet altijd te vinden is wat je zoek, ben ik hiermee aan de slag gegaan.
Met trots presenteer ik als preview een schutting met boog (formaat conform de werkelijkheid). Super gedetailleerd, een aanwinst! Uiteraard volgen er andere types zoals schuttingdeel recht, hekjes, poorten, enz. enz.
Specifieke vraag is mogelijk. Denk aan lengtes specifiek passend voor uw (n schaal) tuin.
weer een update van een nieuwe set. Dit maal is het een AHOB geworden. Vind het zelf een zeer geslaagde set.
Mooie details, beweegbare hefbomen, doorvoermogelijkheden voor draadjes, gaten voor ledjes etc.
De hefbomen kunnen door middel van een draad verbonden worden met een servo motor.
Interesse, stuur zoals gewoonlijk even een PB-tje.
Groeten,
Bijlagen
AHOB (1 160).jpg (59.91 KiB) 6303 keer bekeken
AHOB (1 160) - 2.jpg (85.81 KiB) 6303 keer bekeken
Is het misschien mogelijk om een overzicht te maken, welke artikelen je verkoopt/maakt ?
Eventueel met de prijs erbij.
Ze zien er erg gedetailleerd uit, heb zeker belangstelling.
Het aantal op maat gemaakte N spoor accessoires groeien hard! Erg leuk om op aanvraag onderdelen te tekenen en te printen.
Een overzichtslijst met de onderdelen en prijzen is een goed idee. Zal komende week kijken of ik een lijst kan samenstellen met onderdelen die tot nu toe getekend en gemaakt zijn.
spoorfreak schreef: ↑03 mei 2020 12:48
En daar is de stand verzet...
En als je nu het tegengewicht nog rond kan maken dan kan je deze ook aan de Belgische forumleden kwijt.
Bij ons is het gewicht namelijk een mooi rondje.
Foto geleend van Steven De Haeck
Grtz Erik.
Dinamo en iTrain 4.1.11, baan van 2,4 meter op 1 + 1 meter.
Als er forumleden zijn die deze Belgische wisselomzetters willen hebben hoor ik het graag. Zal hem dan opnieuw tekenen zodat deze gelijk wordt aan de wisselomzetter op de foto. Zitten toch wel wat verschillen in tov de NS versie. Stuur maar een PB tje als je deze wisselomzetters wil bestellen.
Er is een uniek onderdeel toegevoegd aan de collectie. Een GR7 ecoduiker. Aan gezien niet bij iedereen een lampje zal gaan branden heb ik wat uitleg erbij.
De GR7 ECODUIKERS zijn duikers uitgevoerd met ecovoorzieningen. Naast de functie als waterdoorlaat kan door de duiker het kleinwild ongestoord een drukke verkeersweg of spoorbaan passeren. GR7 Ecoduikers worden veelal uitgevoerd met een verbinding door middel van een cementvoeg om zo de ecovoorziening op niveau te kunnen houden.
Een Eco-duiker wordt opgebouwd uit duikerelementen met 1 of 2 bordessen (=Eco-voorziening) ten behoeve van kleinwild. Naast de functie als waterdoorlaat kan door de duiker het kleinwild ongestoord een drukke verkeersweg of spoorbaan passeren.
Is het een idee om de bij de portalen horende vlinderblokken ook te maken? Een PDF met maten van Strukton staat hier.
Ik zou die als lading op een platte wagen willen gebruiken.