wie weet een digitale 2200
-
Onderwerp starter
wie weet een digitale 2200
Ik ben op zoek naar een 2200 digitaal voorbereid. Voor mijn plan E. Wie o wie weet iets
Re: wie weet een digitale 2200
die is er helaas niet.
Ze zijn er ooit geweest, maar worden zelden aangeboden.
Mitchel is er eentje aan het ontwerpen om 3d te printen(geen idee wanneer die er komt). Dan moet je er zelf een onderstel bij zoeken en je moet hem nog verven.
een ns 1100 past ook mooi voor plan E
Ze zijn er ooit geweest, maar worden zelden aangeboden.
Mitchel is er eentje aan het ontwerpen om 3d te printen(geen idee wanneer die er komt). Dan moet je er zelf een onderstel bij zoeken en je moet hem nog verven.
een ns 1100 past ook mooi voor plan E
Groeten Chris
-
Onderwerp starter
ja dat weet ik. maar er zijn wel 1100 maar niet digitaal voorbereid. Ik heb wel een blauwe 1300. Deze is wel digitaal.
ja ok dat is waar, je wilt graag een loc die digitaal is of is voorbereid.
de 1300 is veel later uitgebracht dan de 1100, de meest recente locs zijn bijna allemaal digitaal voor bereid.
De 1100 is al een erg oud model van voor het digitale treingebeuren.
Ik heb wel eens een 1100 gezien die digitaal was, maar deze was 2e hands.
Je zou eens bij een winkelier kunnen binnestappen en vragen of ze bv de 1100 digitaal kunnen maken.
Ik zelf weet dat helaas niet hoe dat moet, ik heb niks van digitale treinen.
de 1300 is veel later uitgebracht dan de 1100, de meest recente locs zijn bijna allemaal digitaal voor bereid.
De 1100 is al een erg oud model van voor het digitale treingebeuren.
Ik heb wel eens een 1100 gezien die digitaal was, maar deze was 2e hands.
Je zou eens bij een winkelier kunnen binnestappen en vragen of ze bv de 1100 digitaal kunnen maken.
Ik zelf weet dat helaas niet hoe dat moet, ik heb niks van digitale treinen.
Groeten Chris
-
Onderwerp starter
Ik heb al een 1100 zien liggen in het blauw. Ik bel morgen of die digitaal is. Zo niet dan heb ik pech
Ik heb een digitale 1127 in de aanbieding.
Als nieuw, rijd uitstekend en dekoder ingebouwd door dealer (Digitaalservice Almere)
Ik rijd tijdperk V dus de 1127 past niet echt meer.
Mag weg als we het over de prijs eens kunnen worden.
Vr Gr
Jos
Als nieuw, rijd uitstekend en dekoder ingebouwd door dealer (Digitaalservice Almere)
Ik rijd tijdperk V dus de 1127 past niet echt meer.
Mag weg als we het over de prijs eens kunnen worden.
Vr Gr
Jos
Baan Benelux, PC Windows10, IB Basic, Uhlenbrock Loconet, iTrain-3 Pro, Flm N spoor, Periode V
-
Onderwerp starter
Hoi Jos
Ik ben op zoek naar een 2200 en geen 1100. Ze dwalen kwa even weg hier
Ik ben op zoek naar een 2200 en geen 1100. Ze dwalen kwa even weg hier
Ik geloof dat je hier toch zelf zegt dat je gaat bellen voor een 1100...den1975 schreef:Ik heb al een 1100 zien liggen in het blauw. Ik bel morgen of die digitaal is. Zo niet dan heb ik pech
En wat betreft je digitale 2200 die is er dus blijkbaar niet, maar koop een analoge en bouw hem om...
Hier heb je een 2200 op ebay: http://cgi.ebay.nl/INS-17062010-NS-2200-/230361845708
Noem je dat een 2200 ? sorry maar die is niet zo mooiFidOo schreef:
Hier heb je een 2200 op ebay: http://cgi.ebay.nl/INS-17062010-NS-2200-/230361845708
deze is toch mooier ondanks de slechte foto
-
Das gewoon een omgebouwde minitrix fantasie 2200.
Sporend online op mijn site!
Heren, ik ben absoluut geen NS kenner in mijn ogen was het een 2200. Ik zie het verschil namelijk niet.
Dus ik dacht behulpzaam te zijn.
Good luck met de zoektocht.
Good luck met de zoektocht.
-
[quote="FidOo"]Heren, ik ben absoluut geen NS kenner in mijn ogen was het een 2200. Ik zie het verschil namelijk niet.
[quote]
Harstikke behulpzaam!! Maar Maar mijn reactie was ,dat het gewoon een omgebouwd mintrix fantasie model was , die moest lijken op de echte.
Was niet vervelend bedoeld ofzo..
[quote]
Harstikke behulpzaam!! Maar Maar mijn reactie was ,dat het gewoon een omgebouwd mintrix fantasie model was , die moest lijken op de echte.
Was niet vervelend bedoeld ofzo..
Sporend online op mijn site!
Zo heb ik het ook niet opgevat hoor!
Ik kan nog steeds lachen! Ik had het commentaar van sommige mensen gelezen op het minitrix model... maar goed ik vind het allemaal niks dus in mijn ogen geen verschil.
Ik kan nog steeds lachen! Ik had het commentaar van sommige mensen gelezen op het minitrix model... maar goed ik vind het allemaal niks dus in mijn ogen geen verschil.
-