Hallo Michiel,
Ruimte is inderdaad een probleem, klein flatje met twee slaapkamers waarvan de kleinste als hobbykamer in gebruik is. Daar staat de computer en bouw ik m'n tanks, schilder ik miniatuurtjes en komt dus nu ook nog een treinbaantje. het is even passen en meten
Ik heb je suggestie voor het zichtbare deel even getekend. Dit is het resultaat:
Het ziet er zeker strakker uit en levert vooral bij het opstelspoor en werkspoor meer ruimte op. Het perronspoor wordt niet veel langer maar dat maakt niet uit, er passen zo met gemak al 7 Abteilwagens op en dan is er nog ruimte over, en de langste treinen die hier zullen komen te rijden zullen niet veel langer dan dat zijn. Hooguit 5-6 wagens gemiddeld, en dan gemengd personen/goederen.
Wat betreft het schaduwstation, ben ik ook nog niet tevreden over. Een keerlus doe ik niet, het lijkt me realistischer als de locs gewoon heen en weer rijden, dan weer met de neus naar voren, dan weer met het kontje, en misschien versier ik er ergens nog wel een draaischijfje van Hapo Bahn in het station
Ik zou het overigens zeer waarderen als iemand met kennis van zaken even in het plan zou kunnen tekenen welke seinen waar moeten komen
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)