Mijn nieuwe aanwinsten 2020
Re: Mijn nieuwe aanwinsten 2020
Gerard,
Welk merk is de Br151, ben zelf met een Minitrix bezig.
Kan je een foto plaatsen van de loc zonder kap, alvast bedankt.
Dit mag ook in je eigen draadje.
Welk merk is de Br151, ben zelf met een Minitrix bezig.
Kan je een foto plaatsen van de loc zonder kap, alvast bedankt.
Dit mag ook in je eigen draadje.
Vandaag mijn inmiddels alweer 5e hondekop opgehaald.....ben er weer helemaal blij mee
Groet,
Raymond
Groet,
Raymond
Weer een mooie erbij Raymond .
Kun je een drietal aan elkander op de baan sturen zoals ze we eens reden .
mvg Sjaak
Kun je een drietal aan elkander op de baan sturen zoals ze we eens reden .
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Ja Sjaak, ik zal eens kijken of dat wil lukken want ik heb volgens mij niet allemaal de zelfde decoders erin
Lijkt me idd wel heel erg leuk, 2 gele en een groene met reclame banden bvb
Groet,
Raymond
Lijkt me idd wel heel erg leuk, 2 gele en een groene met reclame banden bvb
Groet,
Raymond
-
Vandaag gescoord bij de oranje brigade. Stond altijd nog op verlanglijstje en nu met extra korting op Black Friday.
Groeten Arnold en zoons.
http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=3130
http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=3130
-
- Contacteer:
Nog 3 te gaan zou ik dan zeggen.
Met vriendelijke groet,
Ronald
N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging
Ronald
N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Hahahaha, ja ik zeg nooit nooit
Ik heb nu de nummers 351 (de gele), 348 (de groene), 359 (de gele), 337 (de groene) en de 333 (de gele)....
Zijn er nog meer dan?
Buiten de bloedneus dan.....die wil ik overgens niet..
Groet,
Raymond
Ik heb nu de nummers 351 (de gele), 348 (de groene), 359 (de gele), 337 (de groene) en de 333 (de gele)....
Zijn er nog meer dan?
Buiten de bloedneus dan.....die wil ik overgens niet..
Groet,
Raymond
-
- Contacteer:
Ja, er zijn er 8, 3 dezelfde type andere nummer.
Groen 334, 348, 324, 337.
Geel 333, 351, 321, 359.
Groen 334, 348, 324, 337.
Geel 333, 351, 321, 359.
Met vriendelijke groet,
Ronald
N-spoor liefhebber
Ronald
N-spoor liefhebber
Ah dank voor de info Ronald
Dus ik kan de 334 groen, 324 groen en de gele 321 nog gaan kopen
Groet,
Raymond
Dus ik kan de 334 groen, 324 groen en de gele 321 nog gaan kopen
Groet,
Raymond
af gelopen zaterdag voor laaste keer dit jaar in lochem geweest (dit jaar:)
wat ik nooit had verwaht te gaan kopen is slaaprijtuigen maar kon voor deze prijs niet laten lichen dus kan nu een auto slaaptrein maken.
mvg ruud
wat ik nooit had verwaht te gaan kopen is slaaprijtuigen maar kon voor deze prijs niet laten lichen dus kan nu een auto slaaptrein maken.
mvg ruud
-
- Contacteer:
Sjoef, dat is niet een officiële uitgifte van piko
Met vriendelijke groet,
Ronald
N-spoor liefhebber
Ronald
N-spoor liefhebber
Euh nee niet echt mijn ding die Railhobby uitvoering
Maar die gele 321 die ik nog wel graag zou willen hebben is overal uitverkocht
Zal eens vragen in de winkel of ze nog te bestellen zijn..
Groet,
Raymond
-
- Contacteer:
De 321 is heel snel gegaan daar is de 333 voor gekomen.
Met vriendelijke groet,
Ronald
N-spoor liefhebber
Ronald
N-spoor liefhebber
-
1 x DR4024 startset
1 x Minitrix 15968 K.Bay.Sts Beierse sneltreinbagagewagen
1 x Minitrix 15970 K.Bay.Sts Beiers sneltreinrijtuig 3e klasse (hiervan zijn er nog 2 onderweg)
6 x Arnold HN6383 OBB Open wagons O mm (ex O mm Villach), bruin
langzaam maar zeker beginnen de slepen zich te vormen
1 x Minitrix 15968 K.Bay.Sts Beierse sneltreinbagagewagen
1 x Minitrix 15970 K.Bay.Sts Beiers sneltreinrijtuig 3e klasse (hiervan zijn er nog 2 onderweg)
6 x Arnold HN6383 OBB Open wagons O mm (ex O mm Villach), bruin
langzaam maar zeker beginnen de slepen zich te vormen
-
- Kleinserie/Commercieel
Allen,
Heb het voor elkaar gekregen. De Amstelland interregio 340 is compleet. Ben er erg blij mee!
Groeten,
Heb het voor elkaar gekregen. De Amstelland interregio 340 is compleet. Ben er erg blij mee!
Groeten,
- Bijlagen
-
- 20201205_172556.jpg (83.4 KiB) 6880 keer bekeken
Daniël (modelrailparts@gmail.com)
-
- Forum-Beheerder
- Contacteer:
Zoals ieder jaar weer,
Is hij daar, die toffe peer!
Onderweg met paard en wagen,
Was er hier ook weer niets te klagen.
Die beste man weet heel goed,
Wat hij ieder jaar geven moet!
Een chocoletter zo fijn,
Of iets voor die o zo kleine trein!
Nu niet te veel zeuren,
Morgen weer met draadjes peuren! (Vandaag dus.. )
Ik heb het idee dat ik weer aan de slag moet..
Is hij daar, die toffe peer!
Onderweg met paard en wagen,
Was er hier ook weer niets te klagen.
Die beste man weet heel goed,
Wat hij ieder jaar geven moet!
Een chocoletter zo fijn,
Of iets voor die o zo kleine trein!
Nu niet te veel zeuren,
Morgen weer met draadjes peuren! (Vandaag dus.. )
Ik heb het idee dat ik weer aan de slag moet..
-
Nog even voor ik het vergeet. Black Friday... Gevaarlijke dag. Locje bij Martin en Hans vandaan gehaald.
Maar goed, wie een Engelse/Zwitserse baan maakt ontkomt niet aan wat mooie 465’ers van de BLS die straks wat goederen meuk over de baan moeten trekken. FM heeft de 012 in het bestek, voor wie op de Eurostar werkt heeft de combinatie BLS en het EuroTunnel logo toch wel iets magisch. Verder oogt ook de “10 jaar Lötschberg basistunnel” wel mooi.... Een tunnel waar ik best blij mee ben, scheelt een hoop tijd op weg naar de berg waar m’n familie samen met die van @Slabbetje graag naar toe gaan.
Maar goed, wie een Engelse/Zwitserse baan maakt ontkomt niet aan wat mooie 465’ers van de BLS die straks wat goederen meuk over de baan moeten trekken. FM heeft de 012 in het bestek, voor wie op de Eurostar werkt heeft de combinatie BLS en het EuroTunnel logo toch wel iets magisch. Verder oogt ook de “10 jaar Lötschberg basistunnel” wel mooi.... Een tunnel waar ik best blij mee ben, scheelt een hoop tijd op weg naar de berg waar m’n familie samen met die van @Slabbetje graag naar toe gaan.
Train Manager NS Internationaal. We bouwen aan een baan op wielen met twee gezichten. Brits deel West Coast Mainline en Zwitsers deel BLS.
Ik vind de 465 nog altijd een bijzonder mooie elok. Die blauwe bls heb ik eens in schaal 0 in mijn handen mogen hebben. Wat een imposant ding was dat ook.
-
Nou, vandaag weer eens in ‘s lands meest gevaarlijke winkel geweest (voor de balans op de boekhouding dan).
Ging er heen om even een bakje koffie te doen en te socializen... En om Dinamo te bestellen. Die eerste twee zijn gelukt... Dat laatste gaat door naar volgend jaar...
Martin kreeg net een pakje binnen met wagens die op mijn “hotlist” stonden, dus die hebben de winkelvitrine niet gehaald.
Ging er heen om even een bakje koffie te doen en te socializen... En om Dinamo te bestellen. Die eerste twee zijn gelukt... Dat laatste gaat door naar volgend jaar...
Martin kreeg net een pakje binnen met wagens die op mijn “hotlist” stonden, dus die hebben de winkelvitrine niet gehaald.
Train Manager NS Internationaal. We bouwen aan een baan op wielen met twee gezichten. Brits deel West Coast Mainline en Zwitsers deel BLS.
Vandaag binnen vanuit Engeland.
Peco is lastig te vinden omdat ze aan het begin van het jaar stilgelegen hebben en nog steeds een enorme achterstand in orders hebben.
Ook in Engeland is het bijna niet te krijgen, maar ik vond een winkel daar die ze nog in voorraad had.
Ik ben blij dat ik ze nog voor 1 januari binnen heb, in het geval van een harde Brexit wordt dit spul zo tientallen procenten duurder...
Naast deze flexrail heb ik ook nog 2 SLE-383F scissors weten te scoren. Ik kan gaan bouwen! (nu nog verzinnen hoe de baan eruit gaat zien... )
Peco is lastig te vinden omdat ze aan het begin van het jaar stilgelegen hebben en nog steeds een enorme achterstand in orders hebben.
Ook in Engeland is het bijna niet te krijgen, maar ik vond een winkel daar die ze nog in voorraad had.
Ik ben blij dat ik ze nog voor 1 januari binnen heb, in het geval van een harde Brexit wordt dit spul zo tientallen procenten duurder...
Naast deze flexrail heb ik ook nog 2 SLE-383F scissors weten te scoren. Ik kan gaan bouwen! (nu nog verzinnen hoe de baan eruit gaat zien... )
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Gisteren deze kalender van mijn vriendin gehad voor kerst en het lasercut huisje van mijn moeder gekregen....weer een mooie aanwinst voor de bergbaan
Groet,
Raymond
Groet,
Raymond
-
vandaag als verlaat kerst cadeau de LS Models Cote d'Azur Pullman wagons (versie van 1934) mogen ontvangen.
Wat een feest! schitterend gedetailleerd, het rijd heerlijk soepeltjes de baan over (ze zijn niet over gevoelig en kunnen krappe bochten (R2) aan) en het gewicht valt mee dus mijn niet al te sterke stoomloks zijn er ook blij mee.
Het enige kleine puntje: geen binnen verlichting (iets wat bijvoorbeeld bij de minitrix rheingold wel heel leuk gedaan was). Nu nog even een passende Fourgon vinden en dan heb ik iets wat op een Etoile du Nord Pullman Express begint te lijken
Wat een feest! schitterend gedetailleerd, het rijd heerlijk soepeltjes de baan over (ze zijn niet over gevoelig en kunnen krappe bochten (R2) aan) en het gewicht valt mee dus mijn niet al te sterke stoomloks zijn er ook blij mee.
Het enige kleine puntje: geen binnen verlichting (iets wat bijvoorbeeld bij de minitrix rheingold wel heel leuk gedaan was). Nu nog even een passende Fourgon vinden en dan heb ik iets wat op een Etoile du Nord Pullman Express begint te lijken
- Bijlagen
-
- LSM Pullmans 1934
- LSM Pullmans 1934.jpg (42.28 KiB) 6018 keer bekeken
Met vriendelijke groet,
Sander
NS diesel (begin jaren 80) en wat historisch stoom (CIWL Orient Express / Pullman Express, Rheingold Express)
Digitaal, Z21 met Z21 App / Multimaus en iTrain
Sander
NS diesel (begin jaren 80) en wat historisch stoom (CIWL Orient Express / Pullman Express, Rheingold Express)
Digitaal, Z21 met Z21 App / Multimaus en iTrain
-
Net ingeschreven op de 2e run Pendolino's van RevolutioN. Uitlevering is Zomer 2021.
1x Class 390 11 coach Avanti Westcoast
1x Class 390 9 coach Virgin Silk (laatste kleurstelling voor Virgin werd overgonomen door First/Trenitalia)
1x Class 390 11 coach Avanti Westcoast
1x Class 390 9 coach Virgin Silk (laatste kleurstelling voor Virgin werd overgonomen door First/Trenitalia)