Dankje Erwin! Ik ben nog altijd erg blij met mijn digitale besturing. En nu nagenoeg alle loks goed zijn geijkt rijdt het allemaal prima hier met Koploper. Dat was met zo'n flutprogamma als eiTrayn natuurlijk nooit gelukt. Nou. Kom er maar in met die discussie.
Gekkigheid alom natuurlijk. Wat ik serieus gaaf vind is het langzame optrekken van alle treinen. Nou doe ik dat hier praktisch nooit -dat komt nog wel bij de verdere uitbreiding-, maar voor de foto's moet zo'n ding ff stilstaan natuurlijk. 20 jaar geleden had je dat niet geloofd, en ging je met oogkleppen op h0 rijden 'want dat hapert immers nooit'. We weten wel beter.
(ik ook, als ik de ruimte heb/had ging ik h0 rijden. Ik duik nog een keer weg na die opmerking hierboven....
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
)
Erwin, we beginnen even met jouw vraag. Ik vond het leuk, want je had het goed opgemerkt. Inderdaad heb ik dan ein-de-fucking-lijk die Rijnboot gevonden en gebouwd. Nouja, dat is al even het geval, maar het gaat niet al te lang meer duren voordat ik hem ook echt daadwerkelijk plaats. Het is nu ook een kwestie van testen waar dat toch nog forse ding moet gaan komen. Het wordt wat schipperen (jawel, dames en heren!) met de plek en ook is dat niet compleet natuurgetrouw, maar meer ruimte heb ik niet. Je moet een beetje roeien met de riemen die je hebt!
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
. De lockdown tast je gevoel voor humor aan, merken jullie dat al?
Genoeg gezeverd. Een tweetal foto's voor Erwin van Japanner-kanon Goethe.
....en zo'n beetje de plek waar ie moet komen. Ik weet het, het is sowieso te dicht bij de oever, maar die concessie moet maar. We noemen de kapitein dan maar Schettino. Dat was ook niet zo'n mietje...
Ik was naast het filmen vandaag ook nog even in touw met de camera, want er moesten nog wat plaatjes komen las ik hierboven. Het is van het bekende hoekje, dus diegenen die dat saai vinden moeten nog even wachten tot ik meer scenery heb gebouwd.
De 185.2, nu ook voorzien van een gedetailleerder front. Doet hem goed!
Recent uitgebreid: mijn CityNightLine-trein, 11 wagons, met 101 nummer zoveel als trekkracht. Toch net weer even wat anders dan zo'n IC-trein. We spotten de lok uit verschillende hoeken.
En dan pakken we de SBB Cargo Re482.2 ook nog even mee. Van een doosje in Brexitania naar actieve dienst
Rechtsrheinisch.
Brengt ook weer lekker wat kleur op de baan!
Zo! De Kerst ook weer overleefd. Morgen weer eindeloos struikjes bouwen en plakken.
J.