Aan allen een geweldig 2021 gewenst.
Veel slechter als 2020 kan bijna niet.
Zoals de titel aangeeft, goede voornemens.
Aan het begin van het jaar hebben we allemaal onze goede voornemens.
Meer sporten, afvallen, een reis maken of weet ik veel wat.
Mijn goede voornemens dit jaar zijn heel simpel.
Eindelijk werk maken van mijn treinbaan.
Meer posten op het forum.
En ook proberen om Station Kalmthout af te werken.
Met ander woorden, gewoon meer tijd vrijmaken voor deze fantastische hobby.
Ik zie jullie in één van mijn topics en hopelijk dit jaar weer op één of andere beurs.
Grtz Erik.
Goede voornemens.
-
Onderwerp starter - Berichten: 837
-
Re: Goede voornemens.
Iedereen de beste wensen, waar voor vele 2020 een klote jaar was het voor mij in veel opzichten een veel beter jaar als 2019. Ik heb ook een kort diep dal gekend afgelopen jaar maar sinds ik daar uit ben heeft het hele corona gedoe mij ook veel rust gegeven. Doordat veel niet kon hoefde ik ook over veel minder dingen na te denken, minder tegen deadlines aan te werken en kon ik meer van Mei tot in Oktober volledig met de flow van mijn creativiteit mee waaien wat veel stress scheelde. Dit kwam het laatste kwartaal deels weer terug toen er wel weer dingen op tijd af moesten.
Ik kom nog steeds 3 dagen in de week te kort en mijn agenda blijft ook nu met alle begeleidings/behandelings afspraken druk zat.
Ik ben opzich niet zo van de goede voornemens maar ik wil wel binnen de mogelijkheden die zich aan dienen proberen meer in het moment te blijven leven en optijd de dag te blijven plukken en dingen te doen wanneer ze kunnen en het goed voelt om te doen. Daarnaast hoop ik dit jaar nog wat antwoorden autistische probleem punten te vinden waar ik tegen aan blijf lopen. Ook hoop/wil ik manieren vinden om meer controle te krijgen over mijn overkill aan creativiteit omdat dat te vaak voor geestelijke problemen zorgt en 1 van de 2 dingen is waar ik geregeld overspannen van raak.
Afgelopen jaar heeft me ook geleerd dat het voor mij noodzakelijk minimaal eens in de 2 weken lange ritten met de trein te maken omdat dat voor mij de enige manier is om geestelijk echt tot rust te komen. Dat is dus voor mij ook een voornemen om daar op te letten en dat tijdig en vaak genoeg te blijven doen.
Groetjes Michiel
Ik kom nog steeds 3 dagen in de week te kort en mijn agenda blijft ook nu met alle begeleidings/behandelings afspraken druk zat.
Ik ben opzich niet zo van de goede voornemens maar ik wil wel binnen de mogelijkheden die zich aan dienen proberen meer in het moment te blijven leven en optijd de dag te blijven plukken en dingen te doen wanneer ze kunnen en het goed voelt om te doen. Daarnaast hoop ik dit jaar nog wat antwoorden autistische probleem punten te vinden waar ik tegen aan blijf lopen. Ook hoop/wil ik manieren vinden om meer controle te krijgen over mijn overkill aan creativiteit omdat dat te vaak voor geestelijke problemen zorgt en 1 van de 2 dingen is waar ik geregeld overspannen van raak.
Afgelopen jaar heeft me ook geleerd dat het voor mij noodzakelijk minimaal eens in de 2 weken lange ritten met de trein te maken omdat dat voor mij de enige manier is om geestelijk echt tot rust te komen. Dat is dus voor mij ook een voornemen om daar op te letten en dat tijdig en vaak genoeg te blijven doen.
Groetjes Michiel
"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Re: Goede voornemens.
Een aantal jaren geleden heb ik me voorgenomen om op 1 januari geen goede voornemens te doen. En daar ben ik best blij mee
gr. Fenna
gr. Fenna