Goede avond,
Bedankt voor de mooie reacties weer! Wat betreft de voortgang van de houten plaat op zolder, de foto's en uitleg brengen jullie hopelijk weer op de hoogte. Het zijn foto's van de afgelopen weken, dus hier en daar is wat vooruitgang te vinden. Voor nu is de GreenKeeper naar de mede eigenaar en ja voor de oplettende forum lezer, dit past bij de uitspraak van een ander forum lid. Wie door wil gaan voor de koelkast zal even wat rond moeten lezen, maar gezien de mega populaire baan die daar gebouwd wordt gok ik dat jullie het snel vinden. Thanks voor de vermelding trouwens @medeeigenaar
Dus nu even niet kunnen groenen zorgt dat in de komende tijd een en ander takken van de hobby mag gaan proberen. Het eerste stukje wegdek en een overgang staan op het plan, en een hele muur vers wit gips moet ook gaan verschijnen in de nabije toekomst. Zat tijd nog want man man wat hebben we een vrije tijd.
Wat betreft de verlichting op het perron, ik zou het inderdaad verder kunnen dimmen met een voorweerstand, echter wil ik de tint ook veranderen. Ja ze zijn lekker goedkoop met €15 voor 5 stuks, maar de kleur is minder warm wit dan ik graag zie. Gaat goed komen gok ik zo.
Het terrein langs het perron is ingekleurd, nog voor de GK groenzooier weg was heb ik deze goed gebruik voor een naar eigen bescheiden mening aangenaam stukje grondwerk. Mocht er interesse in zijn wil ik nog wel even door de telefoon graven en alle stappen uitleggen. Belangrijk is vooral in lagen te werken en niet te snel gras over alles heen te willen strooien.
Trein erbij en de schaal lijkt meer en meer te kloppen. Het wacht hokje voor op het perron staat nog aan de overkant op het parkeer terrein.
Overzicht van het deel wat daarna aan de beurt was, een uitrij sein van Maken heeft zijn plek gekregen zodat al het uitrijdende materiaal het grote tracé op kan.
Muurtje en wat groen en het geheel wordt al gezellig.
En niet veel later mochten de eerste treinen het geheel sieren.
Nou wil ik alles graag minder kaal gaan maken, maar met al die winkels die dicht moeten blijven is het maar wat lastig de kleine aankleding aan te schaffen. Ik ben dan toch meer van het eerst zien en bekijken voor ik inzie hoe ik iets wil en kan gebruiken.
Nu heb ik afgelopen dagen een en ander gefilmd, maar ben er achter gekomen dat ik dit verkeerd heb gedaan. Nog puntje waar ik mee bezig moet dus.
Groetjes voor nu, later