Tussenbak koploper

Vraag maar raak!
Plaats reactie

Onderwerp starter
spur

Tussenbak koploper

Bericht door spur »

Hallo allemaal.

Wilde graag eens weten hoeveel van jullie er graag een extra tussenbak zouden willen hebben om van je koploper een 4-tje te maken en wat mag hij dan kosten?
Het zou dan een ongespoten kap worden die via Trix/ersatzteile kompleet gemaakt kan worden.
Wat mag ie kosten als ie kompleet klaar is?

Grt Frederic :twisted:

Greg

Re: Tussenbak koploper

Bericht door Greg »

Lijkt mij gezien het bestaan van ICR-rijtuigen in het Trix assortiment niet nodig. Ik heb al jaren een viertje rondrijden met een ICR A en een ICR B tussen de twee koprijtuigen. Ziet er prima uit, het enige nadeel is dat je het oorspronkelijk AB tussenrijtuig niet meer kan gebruiken verder ;) ( er bestaat geen blauwe ICR AB)

ouwerling

Bericht door ouwerling »

Hi,

Ik heb daar wel intgeresse in.
Laat maar eens horen wat je daar voor vraagt.

Vr Gr
Jos

Baan Benelux, PC Windows10, IB Basic, Uhlenbrock Loconet, iTrain-3 Pro, Flm N spoor, Periode V

sjoef

Bericht door sjoef »

Hoi, een onderstel komt aan losse onderdelen op ongeveer 30 euro. Losse kappen zijn niet te bestellen. Ik ben op dit moment bezig om kijken wat de kosten zijn voor het laten gieten van de kappen. (spuitklaar) Misschien dat we eea kunnen combineren.

Jos

Bouwe
Kleinserie/Commercieel

Bericht door Bouwe »

Vol verwachting klopt mijn hart! :D

mvg Bouwe

Het is (voorlopig) mooi geweest, mijn modellen zijn, op een paar na, niet meer verkijgbaar bij Mijn shop bij Shapeways

Jos

Bericht door Jos »

En de mijne ook :D

Groetjes,
Jos

RaceDuck

Bericht door RaceDuck »

Greg schreef:Lijkt mij gezien het bestaan van ICR-rijtuigen in het Trix assortiment niet nodig. Ik heb al jaren een viertje rondrijden met een ICR A en een ICR B tussen de twee koprijtuigen. Ziet er prima uit, het enige nadeel is dat je het oorspronkelijk AB tussenrijtuig niet meer kan gebruiken verder ;) ( er bestaat geen blauwe ICR AB)

Als je er een 4tje van maakt heb je ook geen AB bak meer nodig.

Ik heb zelf toen er wat koplopers (4 delige) gespoten moesten worden 2 icr's meegegeven en de AB bak (tja niet geheel kloppend dus qua klasse) bij de gewone geel/blauwe kopers gezet

De Ns in N spoor database http://www.ns1op160.nl

Deze site is sinds 2022 in eigendom van Hans

ouwerling

Bericht door ouwerling »

Ja, laat maar horen.

Vr Gr

Andere Jos :D

Baan Benelux, PC Windows10, IB Basic, Uhlenbrock Loconet, iTrain-3 Pro, Flm N spoor, Periode V
Plaats reactie