![Surprised :o](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Groetjes, Hans
Nou inderdaad! Helaas heb ik geen zee van tijd (had jij liever ook niet gehad neem ik aan) en wordt het de komende tijd sowieso lastig tot onmogelijk het Rijndal te bezoeken... Maar goed, ooit gaat dat wel weer lukken. Tot die tijd kijk ik wel naar de plaatjes van jouw modelbaan
Yep!
Zijn misschien klein, maar de netjes van de knoflook in de supermarkt.Ik moet nog even op jacht naar imitatie van gaas wat ze in het echt vaak over de rotsen spannen.
Hans, ik gebruik als fractional owner de RTS Greenkeeper. Ik ben helemaal lyrisch over dat apparaat. Jarenlang heb ik overigens gewoon het bekende Noch flesje gebruikt, en als je dan met een stofzuiger tekeer gaat kun je er ook nog wat van maken. Wat beter werkt -als je geen zin hebt om relatief veel geld aan zo'n ding te besteden- is de vezels met je vingers in de lijm zetten. Maar dat gaat enkel met langere vezels. Ik ben in ieder geval helemaal 'om' met zo'n electrostaatapparaat.epocheales denken schreef: ↑15 feb 2021 13:23 Hoi Jeroen, mooi en super realistisch! Gebruik je een Grasmaster of net als ik zo'n geel flesje van Noch voor het klootjesvolk?![]()
![]()
Groetjes, Hans
Ik vind de herfst kleuren juist heel apart en mooi...........................Langzamerhand moet de boel wat groener worden ipv herfsttinten.