Ron
Zo af en toe, neem ik eens de tijd om gewoon een topic over een mooie baan nog eens van voor tot achter opnieuw te bekijken voor de foto`s.
Dit keer was dat met jouw baan
Het leuke is dat je dan, zeker als je een aantal weken alles wat minder hebt kunnen volgen, ineens nog meer ziet dan wanneer je de eerste keer een foto bekijkt.
Het blijft mij opvallen dat jij oog voor detail hebt, en leuke items en dingen bedenkt, zoals dit keer jouw standbeeld (waarbij ik mij aansluit bij het idee, het met de kop de andere kant op te laten kijken, naar het plein toe, daar van die kant de meeste preisertjes het zullen kunnen bekijken).
Maar, nu toch nog even een vraag/cq opmerking, want wat mij vooral dit keer opviel waren de stoepen voor de stadswoningen.
Hoe mooi jij andere werken als locloods stationetjes en andere zaken hebt afgewerkt, waardoor de naadloos als 1 geheel opgaan in hun omgeving, hou anders zie ik het bij deze stadswoningen, je ziet echt bij bijna elk huisje de naad tussen de orginele onderplaten, en bij een aantal ook nog duidelijk de kleurverschillen, alsof elk huis een eigen bestrating heeft gekregen van de gemeente.
Is het nog jouw bedoeling om ook hiervan een mooi kloppend geheel te maken? want dat zou alles nog mooier maken lijkt mij.
Verder nogmaals, mooie detail, en leuk om te volgen.
mvg
Freddy