Vrienden,
Gezien de ontploffing hier en de overwelming aan reacties wil ik toch graag nog een laatste reactie plaatsen. Ik zie namelijk dat de post veel reacties en emoties hebben opgewekt, de moderatie is er maar druk mee geweest.
Even een bericht waar ik toch graag nog even op wil reageren:
WilcoV schreef: ↑12 sep 2021 18:08
Met het risico op teentjes te trappen wil ik toch wat kwijt. Allereerst weet ik als bezoeker vanaf het eerste moment dat ik hier ben, dat dit GEEN onafhankelijk forum is, maar een forum georganiseerd en betaald door een winkel. Dat andere verkopers hier op één plek, in hun eigen onderdeeltje ruimte krijgen om hun producten aan te prijzen is al heel wat en voor onze bezoekers mooi. Verder maken mensen zelf keuzes. Dat is in de H0 wereld ook zo gegaan en vergis je niet, zelfs op het grote Beneluxspoorforum mogen commerciele berichten ook alleen in 1 onderdeel.
Daarnaast geeft Martin ook aan dat hij hier als persoon gewoon had kunnen blijven, maar dat hij er zelf voor kiest dit niet te doen.
Dit is juist de reden dat ik heb besloten mij terug te trekken. Ik gebruikte mijn commerciële hoekje juist met dat doeleinde. Echter is er besloten dat ik ook daar geen gebruik meer van mag maken. Nu kan je dit zien als meten met 2 maten, discriminatie of hoe je het ook wilt noemen, het feit is dat de forumsponsor dit niet wilt, en ik hem daarin respecteer. Omdat ik heel moeilijk een bericht als persoon kan posten zonder het risico dat er toch een link gelegd kan worden naar DTS, heb ik ervoor gekozen om mijn terug te trekken. De lijn word anders heel dun en ik wil H@NS zijn mening respecteren aangezien het zijn forum is. En daaarbij heb ik zelf weinig trek erin om met een masker op te opereren. Ik en DTS zijn verweven, en als ik die connectie zou gaan verbergen dan verberg ik wie ik ben.
Het doet me erg veel dat mijn vertrek zoveel mooie woorden heeft opgeleverd, daarvoor wil ik iedereen danken!
Echter schrik ik ook van de negatieve reacties richting de forum sponsor. Laten we gewoon zijn besluit respecteren,en accepteren zoals het is. Hij zal vast en zeker een goede reden hebben voor dit besluit die in zijn ogen gerechtvaardigd is.
Maar onthou: Ik verdwijn niet, ik zit gewoon op een ander kanaal. Dit forum heeft veel leden, en er is altijd een goede sfeer, ondanks een paar conflicten hier en daar. Hou dat erin want ook dit forum is een belangrijk forum voor de N-Spoor communie.
Bij deze wens ik iedereen nogmaals veel plezier toe op dit forum, hou het gezellig en tot snel op een ander kanaal!
Groetjes Martin