Knap werk weer hoor Kees. Die keukenrol-techniek is erg geslaagd, prachtig!
Wat zijn de afmetingen van de strips die je hebt gebruikt voor het vakwerk?
Dank je! Voor onze club heb ik een bierviltjes diorama-challenge opgezet, daar moet ik zelf natuurlijk ook wat voor maken. Zo'n Engels huisje spreekt mij ook wel aan.
het ziet er weer zeer fraai uit en bekijk dit ook respectvol met de wetenschap dat dit mij nooooit gaat lukken.
helaas heb ik nog geen nieuwe bos veren ingekocht dus deze hou je nu te goed.
gr jan
bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Het was al een tijdje erg stil!
Ik had geen zin om even met de hobby bezig te zijn.
Daar is nu gelukkig weer verandering in gekomen.
Ik zal nog even niet aan het laatste huisje werken maar aan een module dat al een tijd aan de beurt is.
Als de "Corona " regels het toelaten sta ik met mijn Engelse baantje in februari op de beurs in Alkmaar.
En deze keerlus module zal er dan zeker ook bij zijn.
Het module dat ik al in 2016 gemaakt had. Rails zit alleen met kleine spijkertjes vast.
De trein komt van de rechter kant en gaat rechtsaf bij de wissel.
Vooraan zit een diode stop, die met het omzetten van de rijrichting de trein verder ( naar rechts ) laat rijden.
De rails met strooisel vast lijmen, en gelijk de Diode stop wat aanpassen.
De rails zit vast en is met roestkleur geschilderd.
Natuurlijk daarna het loopvlak weer schoon gemaakt.
Zo gaat het ongeveer worden !
Ook dit is bij de Severn Valley Railway terug te vinden.
Deze halte heeft een " Pagode " wachtruimte wat bij de Great Western Railway vaker voor kwam.
Dit wachthuisje moet ik binnenkort nog gaan maken.
Ook mijn andere, laatste tijd, gemaakte huisjes komen waarschijnlijk ook op dit module te staan.
Plannen genoeg dus!