Verwijderen logo
Verwijderen logo
Goedenavond allen,
Ik heb een vraag, nu ik bezig ben met m’n VSM project kan een 2200 niet ontbreken.
Nu heeft Piko een versie die overeenkomt alleen staat daar het NS logo nog voorop.
Heeft iemand een idee of dit te verwijderen is?
Ik heb een vraag, nu ik bezig ben met m’n VSM project kan een 2200 niet ontbreken.
Nu heeft Piko een versie die overeenkomt alleen staat daar het NS logo nog voorop.
Groet,
Wouter
Every day is a school day.
Wouter
Re: Verwijderen logo
Voorzichtig met een wattenstaafje met wat Cif/Jif erop weg wrijven, daarmee verwijder ik de nummers van Piko locs.
Voor de VSM versie kan je trouwens beter de bruine versie zonder derde frontsein nemen.
Voor de VSM versie kan je trouwens beter de bruine versie zonder derde frontsein nemen.
-
Dat wordt hier door Huib Maaskant (wie kent hem niet?) heel goed uitgelegd:
https://youtu.be/xglv2kN4cz0?t=247
Groet,
Robert Jan
Digikeijs DR5000 • Rocrail • Peco Finescale Code 55 • Tijdperk NL III
vlieringerwerf.wordpress.com
Klopt, ik moet de versie hebben met omgekeerd L sein.
Dat wordt hier door Huib Maaskant (wie kent hem niet?) heel goed uitgelegd:rjvanhouten schreef: ↑17 jan 2022 21:24 [quote=enderscw post_id=251831 time=<a href="tel:1642444202">1642444202</a> user_id=2686]
https://youtu.be/xglv2kN4cz0?t=247
Super dank voor de tip.
Groet,
Robert Jan
[/quote]
Groet,
Wouter
Wouter
-
- Contacteer:
Alleen is hypersol nergens te koop volgens mij.
Met vriendelijke groet,
Ronald
N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging
Ronald
N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
-
Verkrijgbaar bij Bergswerk: https://www.bergswerk.de/agama/ag-auxil ... s/ag-1472/
Er komen alleen wel (aanzienlijke) verzendkosten à € 9,90 bij, dus voor één flaconnetje van 25ml loont het wellicht nauwelijks de moeite.
Groet,
Robert Jan
Goeie tip van dat wattenstaafje, ga ik proberen bij het vervangen van de logo’s van een ICE. Dank, Rick!
-
SR 24 bleek - in de late jaren 70 - funest te zijn voor de opschriften van een gele Arnold Turmtriebwagen....
Rob
Rob
-
- Contacteer:
Robert Jan ik krijg het artikel niet in de winkel wagen. Heb het op pc en telefoon geprobeerd. Beide geen resultaat.
Met vriendelijke groet,
Ronald
N-spoor liefhebber
Ronald
N-spoor liefhebber
-
Verhip, je hebt gelijk. Ook bij andere producten blijkt de knop voor het winkelwagentje niet te werken. Eigenaardig.Ronald2016 schreef: ↑18 jan 2022 19:49 Robert Jan ik krijg het artikel niet in de winkel wagen. Heb het op pc en telefoon geprobeerd. Beide geen resultaat.
Misschien toch maar even een mailtje sturen naar info@bergswerk-modell.de?
Succes,
Robert Jan
rjvanhouten schreef: ↑18 jan 2022 21:32Verhip, je hebt gelijk. Ook bij andere producten blijkt de knop voor het winkelwagentje niet te werken. Eigenaardig.Ronald2016 schreef: ↑18 jan 2022 19:49 Robert Jan ik krijg het artikel niet in de winkel wagen. Heb het op pc en telefoon geprobeerd. Beide geen resultaat.
Misschien toch maar even een mailtje sturen naar info@bergswerk-modell.de?
Succes,
Robert Jan
Artikel is niet op voorraad. Ik denk dat dat de reden is.
Groet,
Wouter
Wouter
-
Hm, tja... ik had het gisteren met nog enkele andere producten geprobeerd die wèl op voorraad leken (Sofortkleber bijvoorbeeld) maar dat blijkt nu een te geringe steekproef te zijn geweest.
Grijsgestuurde knoppen zijn niet klikbaar, zwarte knoppen wel. Het blijft aldus een beetje ondoorgrondelijk.
Groet,
Robert Jan