Zo dan, sinds december 2020 is er niets meer gebeurd, sterker nog; alle Katorail verkocht, net als de huisjes en het rollend materieel. Te veel, te groot en te weinig tijd en te veel andere leuke bezigheden.
Toch blijft het virus actief, foute woordspeling misschien.
Ik wil het weer oppakken maar nu beter doordacht en op kleinere schaal.
En ondanks dat Kato goed bevallen is wil ik nu gaan voor Fleischmann rails met bedding, en weer digitaal, de z21 beviel goed maar ben me ook aan het verdiepen in andere opties.
Ik wil deze werktafel (zie foto) gebruiken als basis. Hij staat op wielen en heeft flink bergruimte onder het blad. Afmetingen zijn 1.10 bij 0.55 en de tafel is 0.88 hoog.
Om niet te klein te beginnen denk ik er over om een plaat van 1.20 x 0.60 er op te bevestigen. Kijkende op diverse fora naar baanplannen denk ik dat er wel iets moois te bouwen is.
Ik denk richting een haventerrein/ industrieterrein met hoofdzakelijk goederentreinen. Een kleine baan (met waarschijnlijk krappe bochten)en lange slepen met personenrijtuigen gaan niet zo goed samen
Tips en suggesties zijn altijd welkom.
Onder de plank is ruimte om in de toekomst alle benodigde electronica kwijt te kunnen.
De werktafel heb ik al, het wachten is nu op beschikbare ruimte maar die is op korte termijn beschikbaar.
Tot die tijd blijf ik nadenken, onderzoeken en rondkijken, plannen maken en dromen.
Groet,
Paul.