Hallo allemaal,
Bij deze wil ik mij even voorstellen:
Heel vroeger wilde ik graag een treintje. Voor mijn 12e verjaardag kreeg ik uiteindelijke de keuze van mijn ouders tussen een LEGO trein of een modeltrein en heb toen voor de optie gekozen waar je als volwassen wat minder mee doet (inderdaad de LEGO variant )
Een aantal jaren geleden heb ik een huis gekocht en daar direct een hoekje voor een modelspoor vrijgehouden. Uiteindelijk een Minitrix starterset (een van de eerste digitale toendertijd) aangeschaft, zodat ik met de kleine ruimte nog iets leuks kon doen. Niet lang daarna kregen we twee katten. Katten en onbeschermde treintjes gaan niet goed samen. Nadat ik een bak om mijn baan heen had gebouwd, was de baan uit het zicht en daarmee eigenlijk ook de hobby.
Recent ben ik echter verhuist en heb nu een eigen "treinkamer" wat met een deur af te sluiten is voor de poezen. De baan kan nu ook enkele malen groter worden als in mijn vorige huis en ben zodoende weer actief geworden met de modelbouw.
Na enig zoeken kwam ik op dit forum uit. Ik moet eerlijk bekennen dat ik al enige weken het forum lees, maar mij nog niet had aangemeld. Bij deze alsnog.
Hallo allemaal
Re: Hallo allemaal
welkom op het forum avisser
groetjes henry
groetjes henry
volg de bouw op --->>> http://MiniatuurWereldNederland.camstreams.com/ <<<---
Re: Hallo allemaal
Allen,
Ik werd terecht gewezen op het feit dat mijn forumnaam niet echt lekker communiceert.
Ik zie dat ik bij het voorstellen ook mijn naam niet eens heb genoemd. Ik schaam mij diep.
Bij deze mijn naam: Arjan
En ik heb via de signature de andere berichten met terugwerkende kracht nu ook met Arjan ondertekend.
PS. Bedankt allemaal voor het warme welkom.
Ik ben nog hard bezig wat draadjes te lezen en up-to-date te komen, maar reacties hier gaan soms sneller dan men kan lezen...
Ik werd terecht gewezen op het feit dat mijn forumnaam niet echt lekker communiceert.
Ik zie dat ik bij het voorstellen ook mijn naam niet eens heb genoemd. Ik schaam mij diep.
Bij deze mijn naam: Arjan
En ik heb via de signature de andere berichten met terugwerkende kracht nu ook met Arjan ondertekend.
PS. Bedankt allemaal voor het warme welkom.
Ik ben nog hard bezig wat draadjes te lezen en up-to-date te komen, maar reacties hier gaan soms sneller dan men kan lezen...
Arjan