Gezocht 3D file: aanpasbare voetgangersbrug
Gezocht 3D file: aanpasbare voetgangersbrug
Ola all,
Vragen mag altijd......
Ik ben op zoek naar een 3D file ( fusion 360 o.i.d.) van een voetgangersburg. Ik heb drie sporen en de bouwpakketten die ik zie zijn allemaal voor twee.
Ik wil dus zelf gaan printen en dan zal ik ook de maten aan kunnen passen voor mijn baan. Ben nog beginner daarin maar het is een mooie klus voor van de winter.
Wie heeft wat , wat ik mag gebruiken?
gr. Edwin
Vragen mag altijd......
Ik ben op zoek naar een 3D file ( fusion 360 o.i.d.) van een voetgangersburg. Ik heb drie sporen en de bouwpakketten die ik zie zijn allemaal voor twee.
Ik wil dus zelf gaan printen en dan zal ik ook de maten aan kunnen passen voor mijn baan. Ben nog beginner daarin maar het is een mooie klus voor van de winter.
Wie heeft wat , wat ik mag gebruiken?
gr. Edwin
-
Re: Gezocht 3D file: aanpasbare voetgangersbrug
Hoi Ron,
Ziet er goed uit waar kun je het stl bestand ophalen?
Ziet er goed uit waar kun je het stl bestand ophalen?
Digitaal Z21-start sinds 09/2017. Analoog sinds 02/1990. Fleischmann picollo rails.
Ben er inmiddels achter dat dit een bouwpakket is van DM-toys dus geen 3d print maarrrrrrrr.....deze lijkt wel goed aanpasbaar voor mijn baan.
Is lasercut,dus makkelijk aanpasbaar. Op de site van DM-toys kun je ook de handleiding downloaden, dan kun je ook goed inschatten of het voor jouw doeleinden makkelijk aan te passen is,
Jammer, ga ik verder zoeken.
Digitaal Z21-start sinds 09/2017. Analoog sinds 02/1990. Fleischmann picollo rails.
-
Sorry dat ik niet heb gereageerd maar ik zie twee namen edwinb en stoom of er is een tweede persoon die er interesse in heeft.
Met vr gr Ron
Met vr gr Ron
Ron,
Ik heb inmiddels wat besteld en ga daarmee klooien om het op maat te maken.
Verslagje later in mijn Zugeheim2 draadje.
gr. Edwin
Ik heb inmiddels wat besteld en ga daarmee klooien om het op maat te maken.
Verslagje later in mijn Zugeheim2 draadje.
gr. Edwin