Hier een foto van het skatepark, de lantaarn links is nieuw, dat was een wat donker hoekje
Vandaag mijn schakelpaneel voorzien van magneten met opschriften van loks en treinlengte (ik rijd niet computergestuurd)
Met ook wat strips voor de 'opslag' van loknummers en lengtes ik nu niet gebruik. Niet alle plakkertjes zitten helemaal recht
Dat was eerst met post-its (je ziet er nog eentje, maar dat is omdat dat knopje niet goed werkt). Het was zo:
![Afbeelding](http://i1286.photobucket.com/albums/a616/Wombcat/Modelspoor/P2180752p_zpsmq3mpjdo.jpg)
Die post-its gaan nogal snel los, dus hopelijk blijft dit beter zitten.
Dan de containers en containerwagens:
Zien er nog best goed uit. Ze hebben alleen geen kortkoppeling.
Wat me een beetje tegenviel, is dat de lipjes net niet op de goede plek zitten. Een container zit dan echt goed klemvast, de andere twee kunnen nog een beetje verschuiven (maar vallen er niet snel af).
En het motorrijtuig.
Mooi bedrukt
![Thumbs Up :Thumb](./images/smilies/ThumbsUp.gif)
Ook geen kortkoppeling. Het lijkt alsof er verlichting in zit, maar dat is de verlichting van de Volksbank die doorschijnt.
Er zit wel kop- en sluitverlichting in, maar die flakkert nogal, is niet richtingsafhankelijk (iig niet op mijn digitale baan en als ik de machinevertaling van de website van Kato lees, ook niet analoog. Machinevertalingen van Japans naar Engels gaan niet altijd goed, maar zelf bak ik er helemaal niets van). Op de foto hieronder de de sluitverlichting het dan wel, maar de frontverlchting het niet (ze gaan random aan en uit).
De andere kant heeft een andere bedrukking.
Het is 1:150, dus even wat vergelijkingen met 1:160. Met een Silberling (Rotling), zie je dat het wat breder lijkt uit te vallen.
Naast een dubbeldekker lijkt het dan weer mee te vallen.
Van bovenaf valt vooral het vierkante dak op. Dat lijkt vooral erg breed.
Jullie hebben misschien ook gezien dat de achtergrond op de foto's anders is:
Dat klopt, ik heb de achtergrond Schwarzwald-Baar van Faller goedkoop kunnen kopen. Aangezien die hoog is en vooral wolken heeft, leek die wel bruikbaar. Viel tegen. Het niet-wolkendeel was inderdaad niet zo geschikt. De wolken vallen wat groot uit, dus ik vind het niet echt optimaal. Bovendien ging het met plakken verkeerd. Ik had wel op een reststukje eerst geprobeerd met Busch-sproeilijm. Dat ging goed. Maar bij het plakken van het eerste deel (het is een achtergrond in 4 delen) sproeide ik wat meer lijm dan op het probeerstuk, en toen ik het geplakt had, leidde dat tot vlekken
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Dat zag er echt niet uit. Dat er maar weer afgetrokken en de rest maar met goedkope hobbylijm van de Action geplakt, dat ging wel goed. Alleen heb ik nu dus 70 cm tekort
![Afbeelding](https://i.servimg.com/u/f62/20/29/33/87/img_6830.jpg)