Na wat struinen op MP weer wat nieuwe aanwinsten mogen ontvangen:
2 coilwagens van NS Cargo (verschillende nummers) van Modelbahn Union. Heel mooi gedetailleerd. Deze om te staaltrein wat te verlengen
En een Fleischmann plan W. Deze mag mooi met de sleep ICR rijtuigen mee.
Volgende week kunnen ze hopelijk de baan op.
Bijlagen
3D0BAB00-F756-4C87-A95D-6152A63BF67E.jpeg (122.48 KiB) 4477 keer bekeken
Met vriendelijke groet,
Sander
NS diesel (begin jaren 80) en wat historisch stoom (CIWL Orient Express / Pullman Express, Rheingold Express)
Digitaal, Z21 met Z21 App / Multimaus en iTrain
Als je goed oplet valt er wel eens een leuke aanbieding te scoren op Ebay. Zo heb ik bij een veiling een setje geelbanders van Fleischmann voor een leuke prijs bemachtigd. Een mooie combinatie met een eerder gekocht setje en de NS 2271 van Piko.
Gister voor het eerst naar Houten geweest. Niet alles kunnen vinden wat ik zocht maar wel met genoeg moois huiswaarts gekeerd : de nieuwste Arnold CIWL wagens bij de forum sponsor, bij Rob Bisschop de vers geschilderde Hippel kunnen ophalen en een mooie brawa DB BR216 die ik niet kon laten liggen.
Bijlagen
1BFE7D14-6284-4081-9039-857373CCF007.jpeg (123.14 KiB) 4312 keer bekeken
0337A0A4-8BF4-49CD-AAB5-756DC82EC6EA.jpeg (122.05 KiB) 4312 keer bekeken
Met vriendelijke groet,
Sander
NS diesel (begin jaren 80) en wat historisch stoom (CIWL Orient Express / Pullman Express, Rheingold Express)
Weer nieuwtjes mogen ontvangen van de forum sponsor.
Allereerst de nieuwe Fleischmann BR218. Na wat ongelukkige ervaringen met de TEE uitvoering lijkt deze rode beter in orde. Ziet er strak uit en met een korte sleep rijd ie mooi zijn rondjes. Goede rijvaardigheden en mooi geluid!
Ook de nieuwe Arnold pullman wagons binnen. Tja… gemixte gevoelens. Ze zijn mooi kort gekoppeld (echt heel strak gedaan!) en nette prints, maar het is nog altijd exact de oude Rivarossi mal. Wagons zijn ook licht en stuiteren werkelijk over de baan heen, ongekend. Denk dat dit wel te verbeteren is met wat gewichtjes in de wagon, maar dat moet ik op een latere tijd maar eens gaan proberen.
En nog even de foto’s:
Bijlagen
F0D298A1-23F3-4B2B-8133-20C97C4E73C7.jpeg (114.69 KiB) 3799 keer bekeken
Met vriendelijke groet,
Sander
Mooi spul Maarten, ik had al wat 1mm vezels gekocht bij RTS tijdens OnTraxs.
Ik heb de 91031 set bekeken, maar uiteindelijk besloten een aantal losse kleuren in 1mm te nemen, ik had al eerder een aantal 2mm vezels van MiniNatur gekocht ...
Tja, en voor de huishoudelijke hobby activiteiten een mini stofzuiger.
Kleine stofkamer zodat kleine onderdeeltjes weer terug te vinden zijn en via een usb connectie op te laden.
Groetjes,
Gerard
NS 60-70 -er jaren, Elst, mijn jeugd
z21, iTrain, Mac Mini M2 Pro pr8 baan
Van welk merk is het stofzuigertje?
En heeft die wel genoeg kracht?
Ik heb er wel eens 1 gebruikt (van een vriend) en die was echt niet goed!
De zuigkracht van dat ding was echt 10xniks....
Hoop die van jou wel!!!
Vandaag alvast even inkopen gedaan voor de Minitrix plan E rijtuigen .....de magneetkoppelingen van 3dprint-N Paul-P had ik al een tijdje in huis
En een fles airbrush reiniger..
Groet,
Raymond