Dat is juist enkel het was 15,2 staat op het bordje , er zijn er daar drie overwegen nu nog .
Hier was zeebad de Duintjes en aan de kant waar ik sta was het Station Woensdrecht dat is afgebroken en weer terug gegeven aan de natuur .
Aan het begin van de beukendreef ligt landgoed Mattenburg .
Aan Martin de beurt om een nieuw plaatje te plaatsen .
Het ronde bord bij de overweg geeft aan dat daar de aankondiging ligt voor de overweg op 15.2 en dat is dus 2 km verderop. De overweg van je foto zelf ligt op ongeveer km 17.2. Ik heb eerst zelf ook het halve land afgezocht naar overwegen op km 15.x totdat ik besefte dat het bordje niet de kilometrering van de overweg zelf aangaf. Dat het station ooit gesloten is kan ik me wel voorstellen, Woensdrecht ligt er een flink eind vandaan.
Ik zal dit weekend een nieuw plaatje posten.
Groet,
Dat klopt helemaal.
Was inderdaad niet al te moeilijk. Maar ik wilde ook graag eens vakantiefoto plaatsen...
Leuk gebied dat Sud-Tirol. Italië op z'n Oostenrijks. Zelfs op de treinen staat het OBB logo.
Aan Sjaak weer de eer.
Ik heb zo snel niet een goede foto maar toch nog wat gevonden in de backup van mijn oude telefoon. Waar is deze foto gemaakt?
Ik verwacht eigenlijk niet dat hij erg moeilijk is.
Om jullie niet al te lang te laten wachten, heb ik maarten zijn voorbeeld genomen en er snel een uit de eigen telefoon gehaald.
Waar is dit, en om het moeilijker te maken, wat is het spoornummer waar deze trein op staat?
Staat nog steeds open zie ik... dan vul ik m zelf maar in. Bij mij 'hier net om de hoek' is de Watergraafsmeer. Spoor 344 ligt hier (het allerbuitenste, meest noordelijke):