Hoi mede modelspoorders.
Ja eigenlijk een onderwerp die misschien hier niet helemaal thuis hoort, maar kon ff geen beter plekkie bedenken.
Het overkomt ons denk ik allemaal wel eens.
Je bied op een advertentie op bv Marktplaats of Speurders, of om het even op welke site,
Of je bied er zelf iets te koop aan. en het overkomt jou als verkoper, zoals mij afgelopen weekend.
Er staat dus een bod van bv jou als bieder, maar je bent overboden, en de hoogste prijs is jouw te veel.
Velen gaan dan over tot het verwijderen van hun hoogste bod, omdat ze er toch niet meer voor willen betalen.
MIJN TIP.
Laat uw hoogste bod, ook als u bent overboden met een bedrag dat boven uw budget gaat, altijd staan.
Mocht de hogere bieder dan uiteindelijk een SPOOKBIEDER blijken te zijn, dan kan de verkoper tenminste
u nog een mail sturen, waardoor u mogelijk toch nog dat item kunt kopen waar u belang bij had.
Mvg
Freddy
TIP, verkoopsites verkopen of bieden, TIP
-
Onderwerp starter - Berichten: 4587
TIP, verkoopsites verkopen of bieden, TIP
Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
Re: TIP, verkoopsites verkopen of bieden, TIP
Goede tip, Freddy,
Zelf meer dan eens mijn bod laten staan, waarna ik later alsnog een mailtje kreeg dat ik het item alsnog had.
Soms kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat een enkele verkoper ook een vriendje laat meebieden om een hogere verkoopprijs te krijgen. Sneu voor hen en leuk voor mij dat ik het item uiteindelijk dan toch tegen mijn prijs kreeg.
Voor de goede orde: er zijn ook heel erg veel eerlijke verkopers (m/v).
m-spoor.
Zelf meer dan eens mijn bod laten staan, waarna ik later alsnog een mailtje kreeg dat ik het item alsnog had.
Soms kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat een enkele verkoper ook een vriendje laat meebieden om een hogere verkoopprijs te krijgen. Sneu voor hen en leuk voor mij dat ik het item uiteindelijk dan toch tegen mijn prijs kreeg.
Voor de goede orde: er zijn ook heel erg veel eerlijke verkopers (m/v).
m-spoor.
Re: TIP, verkoopsites verkopen of bieden, TIP
Je hebt spookbieders, maar ook mensen die reageren en daarna nooit meer wat van ze laten horen.
Als je contact met ze opneemt krijg je te horen dat ze al voorzien zijn.
Zelf zet ik er tegenwoordig ook "bieden vanaf" bij.
Voordeel daarvan is dat men weet wat de minimum prijs is en je krijgt niet zoveel mailtjes van personen die alles voor een appel en een ei willen hebben.
gr. Ron
Als je contact met ze opneemt krijg je te horen dat ze al voorzien zijn.
Zelf zet ik er tegenwoordig ook "bieden vanaf" bij.
Voordeel daarvan is dat men weet wat de minimum prijs is en je krijgt niet zoveel mailtjes van personen die alles voor een appel en een ei willen hebben.
gr. Ron
Ik rommel maar wat aan!