Er gebeurde hier de laatste maanden niet zoveel aan de treinbaan. En de treinen stonden ook lang stil. Maar ook hier was het even kerstvakantie en daardoor had ik weer eens tijd en zin om verder te gaan met het CBD. Eerst de laatste fietsenpaden langs de wegen aangelegd en daarna de lijnen en strepen op de weg, de verkeersborden (er moet nog een tweede zebrapad waarschuwingsbord komen), wat groen en wat mensen.
Er staan ook fietsen bij de Albert Heyn, en ik heb wat fietsen van messing die meer in het zicht zullen komen te staan omdat die veel meer details hebben. Maar er is nog geen enkele fiets op het fietspad te zien, want ik heb geen fietsen met mensen erop. Ik zag die zo 1-2-3 ook niet te koop in de n-spoorstore en het lijkt me ook niet al te makkelijk om dat zelf te maken. Dus, Raymond, als je tips hebt zijn die welkom!
Alleen het terrein om het stationsgebouw, daar ben ik nog niet aan begonnen. Dat moet worden geintegreerd met wat er op de perrons zal komen, maar wat dat precies moet zijn, daar ben ik nog niet uit.
De overzichts foto’s:
352 by
G K, on Flickr
353 by
G K, on Flickr
354 by
G K, on Flickr
En wat details:
355 by
G K, on Flickr
356 by
G K, on Flickr