Tis eigenlijk de moeite niet maar goed:
https://www.brawa.de/produkte/spur-n/neuheiten
2 koelwagens, that's it.
(klein beetje offtopic, maar ik heb het idee dat brawa zo langzamerhand het hele N spoor gaat opdoeken...)
Brawa 2024 (nu wel met echte nieuwtjes!)
Brawa 2024 (nu wel met echte nieuwtjes!)
Laatst gewijzigd door FidOo op 25 jan 2024 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-Beheerder
- Contacteer:
Re: Brawa 2024
Is wel heel erg mager ja. Sowieso werd het N-spoor steeds minder bij Brawa.. (helaas)
De noviteitengids van Brawa is er nog niet.
Voor nadere details zie ook mijn baan Ensporendam op mijn website Spoorhistorie
Nu is de PDF er!!! https://www.brawa.de/fileadmin/user_upl ... en2024.pdf
En wat schetst mijn verbazing.... een NAH.SH Twindexx. Waarvan brawa zelf 2 jaar geleden nog zei: Nee die komt niet!
Deze gaat op t bestellijstje!
Verder is het magertjes...
En mocht er iemand een rode willen.. Ik heb er 1 voor je...
En wat schetst mijn verbazing.... een NAH.SH Twindexx. Waarvan brawa zelf 2 jaar geleden nog zei: Nee die komt niet!
Deze gaat op t bestellijstje!
Verder is het magertjes...
En mocht er iemand een rode willen.. Ik heb er 1 voor je...
-
- Moderator
Re: Brawa 2024 (nu wel met echte nieuwtjes!)
Hmm, volgens mij is die NAH.SH Twindexx in die kleurstelling alweer op z'n retour. Volgens mij worden ze donkerblauw met lichtblauwe deuren in de toekomst.
MvG
Robert
MvG
Robert
Fan van Alpenbanen in N(m)
Re: Brawa 2024 (nu wel met echte nieuwtjes!)
Ha Robert, dat zou goed kunnen kloppen.
Ik heb zelfs zoiets gehoord dat ze in t noorden afscheid willen nemen van de Twindexx treinstellen en dat er KISS treinstellen voor terug moeten komen omdat de Twindexx niet presteert zoals het zo moeten. (veel storingen e.d.).
Maar 100% zeker ben ik hier niet van.
Maakt voor mij in ieder geval niet uit, ik vind de NAH.SH kleurstelling gaaf en was destijds erg teleurgesteld dat ze de originele aankondiging (2019?) toen annuleerde en de rode versie wel uitbrachtte.
Ik heb zelfs zoiets gehoord dat ze in t noorden afscheid willen nemen van de Twindexx treinstellen en dat er KISS treinstellen voor terug moeten komen omdat de Twindexx niet presteert zoals het zo moeten. (veel storingen e.d.).
Maar 100% zeker ben ik hier niet van.
Maakt voor mij in ieder geval niet uit, ik vind de NAH.SH kleurstelling gaaf en was destijds erg teleurgesteld dat ze de originele aankondiging (2019?) toen annuleerde en de rode versie wel uitbrachtte.