Een paar vrijblijvende suggesties:
- Je zou de ligging van je wissels kunnen aanpassen zodat de sporen aan de stadskant wat korter worden en de sporen aan de andere kant van het station wat langer. Immers op het eerste spoor komt het bergtreintje en die zal niet zo veel perronlengte nodig hebben.
- je gebruikt in de doorgaande sporen nu engelse wissels om te zorgen dat alle sporen bereikbaar zijn. Bij de echte spoorwegen doen ze dat liever niet. Je kunt er ook voor kiezen om wissels voor de bogen neer te leggen zodat bij het station zelf minder wissels nodig zijn en dus de sporen langer kunnen worden. Ik heb in het plaatje een voorbeeldje geschetst met 1 overloop voor de bocht maar dat kan ook met beide. Nadeel is dat ze wel in de tunnel komen te liggen.
- In de tekening ook wat uithaalspoortjes toegevoegd. Die zijn heel handig bij het rangeren. Als de lok van het bergtreintje naar de andere kant van de trein moet (omlopen) dan kan deze keren op het uithaalspoortje zonder dat het treinverkeer op de hoofdsporen er last van heeft.
- Probeer nog wat extra goederensporen toe te voegen. Zou proberen zeker twee (goederen)sporen zonder perron in te tekenen. Ook aan deze kant wat uithaalsporen toevoegen.
- Beperk de omvang van het depot, dus niet te veel spoortjes aan de draaischijf. Het station is niet zo groot dus zal het depot ook niet zo groot hoeven te zijn.
![Afbeelding](https://i.postimg.cc/PJNr8Rs7/Screenshot-2024-06-03-232304.png)