Omdat ik een nieuwe vitrine op had gehangen en liever de loc's en treinstellen er in heb staan, stond er wat 'overtollig' materieel op de baan te dweilen. Omdat het zonde is als dat tijdens bouwen en bezig zijn kapot gaat, heb ik de varpakkingen terug gezocht, ik heb immers zo goed als alle 'OVP's' liggen...
Heb alles maar gelijk even per fabrikant uitgesorteerd.. Moet zeggen dat het best veel is..
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
EN nu ik toch alles overhoop heb liggen ben ik alles maar in een excel bestand aan het zetten. Hier stonden enkel de 'decodertreinen' in in verband met de adressen, zoveel kan ik echt niet onthouden. Nu dus druk bezig met alles wat ik heb er maar in zetten..
#WatEenWerk #HebIkZoveel
Mogelijk ga ik op een later moment het een en ander in de Vraag&aanbod zetten. Met name Duits spul wat ik niet wil gaat de deur uit, maar mogelijk ook wat Oostenrijks spul..
* Stay tuned!
Owja, bouwen gaat ook gestaag door! De afgelopen dagen door de warmte uiteraard niets gedaan, wel inmiddels enkele servo's geplaatst voor de wissels, de kolenoverslag is verkocht dus nu het weer erg 'leeg' is wordt het tijd dat ik het bouwpakket erbij ga pakken, tijdens het bouwen wil ik verlichting in het model aanbrengen, eens kijken of ik zo handig ben!
Vandaag kwam de postbode met een bouwpakket van een dieseltankplaats (overgenomen via het forum!) die ook in elkaar geknutseld moet gaan worden om de plaats te kunnen bepalen. Maargoed, eerst even de doosjes doorwerken en weer opruimen, ken mn kont niet keren hier..
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)