[Gezocht] Originele verpakking Arnold, Fleischmann

Heeft u iets te verkopen of zoekt u juist iets. Plaats hier uw advertentie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
OBBinN
Forum-Beheerder
Berichten: 2108
Lid geworden op: 19 okt 2008 17:24
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

[Gezocht] Originele verpakking Arnold, Fleischmann

Bericht door OBBinN »

Ik zoek een originele verpakking voor de Arnold HN4248-1, dus zonder rijtuig maar wel met inlay etc. Deze is in een set van 3 uitgebracht, echter was doosje "1" manco en zat het rijtuig in een vervangende (Fl*) verpakking. Ik heb liever de OVP.

Dus wie-o-wie heeft deze liggen en kan en wil die missen? Uiteraard tegen een vergoeding! :Thumb
Afbeelding
Plaatje geleend van Google!

Voor mijn Fleischmann 065 014-3 (706581) zoek ik ook een originele verpakking, compleet met inlay etc etc.
Afbeelding
Plaatje geleend van spur-n-datenbank.de!

Voor mijn V60 (br363 152-0) van Fleischmann (722402) zoek ik ook een originele verpakking. Heb wel de kartonnen inlay gekregen, maar verder alleen een vervangende verpakking. Ik zou ook hier graag een ovp omheen prakken. Mag dus compleet zijn, mag ook van een andere V60 zijn, als het maar past ;)
Afbeelding
Plaatje geleend van Fleischmann.de!

Dit uiteraard tegen vergoeding! Daar komen we vast wel uit :Thumb


Mvg,
Wouter

Oostenrijk in Miniatuur
Website -- FaceBook -- Instagram

robert
Berichten: 704
Lid geworden op: 23 feb 2010 20:38

Re: [Gezocht] Originele verpakking Arnold, Fleischmann

Bericht door robert »

Hoi,

Ik weet het niet zeker, maar voor de v60 bij de reserveonderdelen staat onderin een verpakking: https://www.fleischmann.de/fde/produkte ... db-ag.html


Met groet Rob

Charles Bukowski: 'The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.'
Tao Meng ,,Stilte is niet de afwezigheid van geluid. Stilte is de diepste klank."
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
OBBinN
Forum-Beheerder
Berichten: 2108
Lid geworden op: 19 okt 2008 17:24
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: [Gezocht] Originele verpakking Arnold, Fleischmann

Bericht door OBBinN »

Yes gezien, maar dat is alleen het doosjes, verder niets. Ik heb ook het voor gevormde 'plastic' nodig waar de loc in ligt.

In ieder geval bedankt voor de tip!


Mvg,
Wouter

Oostenrijk in Miniatuur
Website -- FaceBook -- Instagram
Plaats reactie