Prachtig hoor en diep respect dat je de wissels ook helemaal zelf maakt. Erg knap. Ik vind het al moeilijk genoeg om kant en klare wissels juist te laten werken.
Dank je wel. Het is inderdaad even wat werk maar het is het wel waard.
In de video alles over mijn nieuwe aankopen. Ook een geluidsvergelijking met mijn oude sparmax compressor. Later ga ik nog een review maken over de H&S airbrush.
Wat je ook kan doen is de wisseltong vastzetten in de buurt van het puntstuk en even verderop de voet over een paar mm wegvijlen. De tong zit dan vast, maar kan toch genoeg bewegen. En je hebt geen uitstaande stukken bij het puntstuk.
Zelf heb k de strijkregel van het puntstuk los van de wisseltong. Ik heb geen zin dat een wiel daar kortsluiting gaat maken. Dat kan bij mij omdat ik de wisseltong een vaste elektrische verbinding heeft. Die elektrische verbinding kan ook de bevestiging van de wisseltong zijn.
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld. Heb je een foto?
De wisseltongen bewegen prima en zitten dichtbij het puntstuk op iets van 2 bielzen vast. Het hele puntstuk is geïsoleerd en schakelbaar.
Bedankt. Ik ben nu 8 wissels aan het maken. Dan heb ik genoeg voor het landschap deel.
Eerste wissel testen. Uiteraard nog verder afwerken.
Ik dacht op dit filmpje te zien dat de strijkregels bij het puntstuk mee bewogen met de wisseltong. Zag net bij het filmpje van de testritten dat ze toch los zitten. Dat is ook zoals ik het maak.
Gave ontwikkelingen Olaf! Ik ga weer volgen.
Mooie camera. Ga je veel plezier van hebben denk ik zo. Ik heb de gewone ZV-1. Na wat stoeien met instellingen en veel youtube filmpjes kijken, kun je er echt hele mooie shots mee maken!