aan de kant gezet, een 4-tal Kils van Rail Cargo Austria (RCA).

De 'oldskool' Rh1046 zat er namelijk nog tussen, en rijd niet zonder de bovenleiding wat op dit deel niet aanwezig is.

De 2143 heeft na het afzetten van de Kils de 1046 weer terug onder de draad gezet.
Jullie kunnen het al raden natuurlijk, allemaal nieuw bij mij in de verzameling. Opruimen is toch lastiger dan aanvullen blijkt maar weer..

1 setje van de Arnold Kils had ik al in bestelling staan, samen met een 2-tal trailers van Minis. (Die rode van DB schenker en een witte #WeKeepEuropeMoving). Mijn lieve wederhelft zat al een tijdje te popelen om nog éénmaal naar Lochem te kunnen gaan, gewoon omdat het zo leuk is (en @H@Ns zo een lieve man

Bestelling opgehaald en uiteraard bij binnenkomst gelijk begonnen met rapen, de Jägerndorfer Rh2143 en de Arnold Rh1046 lagen bij binnenkomst direct in mijn handen, 1 nano seconden nadat ik Hans had begroet

Vrouwlief ook nog even blij gemaakt door in het centrum van Lochem een hapje eten te gaan halen, die kleine spruit begint ook meer te groeien daar binnen dusja

Dag "Lochem"..
Dag "N-SpoorStore"..
Dag koffietafel..
Dag vriendelijke mensen..
Bedankt voor alles!

Owja, zoals verwacht gaan ze door

Voor mij nog eenmalig 'N-SpoorStore' in verband met een team overleg en dan is de Eekmolenweg echt geschiedenis (Of ze moeten bedenken dat ze toch weer een winkel beginnen, maar dan is het 'N-Spoor' en niet meer 'store'..

Goed, genoeg geluld, het ging dus om de nieuwe treinen van afgelopen weekend..

Owja, ook nog druk bezig geweest met vrouwlief om alles(!!) op de foto te zetten, dan bedenk je je wel dat je erg veel hebt..
Hier een voor proefje, ik ga niet alles plaatsen want dat wordt echt te gek, Dat zal op mijn website in de catalogus komen te staan verder..

Nu 102 foto's, van een paar locs beide kanten want ja, andere opdruk. Op de baan staan nog 6 complete reizigers treinen en een handje goederenwagons die nog gedaan moeten worden en dan de 3 vitrines waar de rijtuigen en goederenwagons gedaan moeten worden.. We zijn nog wel even een dagje bezig denk ik..