Hallo iedereen!
Mijne treinlayout begon als een ovaal, maar evolueerde naar een point-to-point operatie die over mijn bureau gaat en vervolgens door verschillende metal rekken.
Er is zelfs een goederenstation boven het hoofd van ons bed!
Geen problem daar: ik heb er twee fluorescentie leeselampen onder gemonteerd en mijn vrouw Anna houdt van lezen.
Ik heb in totaal ongevaar 35 meter spoor plus een nieuw gebouwde H0 point-to-point yard layout.
Gek, hè? Ik heb ook Z-schaal opgeborgen op mijn plank.
Vriendelijke groeten!
Charles
St. Christiana Spoorweg
-
Onderwerp starter - Berichten: 19
St. Christiana Spoorweg
Laatst gewijzigd door Minnetonka op 05 nov 2024 19:51, 3 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Charles Treinlayouts
Hoi Charles, post je de rest van je modelbouw werk wel gewoon hier op het forum?
Groetjes Michiel
Groetjes Michiel
"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
-
Re: Charles Treinlayouts
Hoi Michiel!
Heel erg bedankt voor je interesse in mijn projecten! Ja, ik ben van plan om al mijn toekomstige projecten (plus mijn oude) alleen hier op dit forum en in het Nederlands te presentieren! Aangezien ik ook al mijn electronica zelf ontwerp en bouw, heb ik veel foto's om te uploaden.
Hoeveel MB per blog is hier toegestaan?
Vriendelijken groeten!
Charles
Heel erg bedankt voor je interesse in mijn projecten! Ja, ik ben van plan om al mijn toekomstige projecten (plus mijn oude) alleen hier op dit forum en in het Nederlands te presentieren! Aangezien ik ook al mijn electronica zelf ontwerp en bouw, heb ik veel foto's om te uploaden.
Hoeveel MB per blog is hier toegestaan?
Vriendelijken groeten!
Charles
-
Re: St. Christiana Spoorweg
Hoi irdeeren!
Hier zijn foto's van verschillende gebieden en gebouwen op mijn treinlayout. Het hoofdstation aan de westkant heet "St. Christiana", daroom is de layout heet "St. Christiana Spoorweg" genoemd.
Vriendelijke groten!
Charles
Hier zijn foto's van verschillende gebieden en gebouwen op mijn treinlayout. Het hoofdstation aan de westkant heet "St. Christiana", daroom is de layout heet "St. Christiana Spoorweg" genoemd.
Vriendelijke groten!
Charles