Gezocht Minitrix set 15908
-
Onderwerp starter - Berichten: 262
Gezocht Minitrix set 15908
Op zoek naar de set van Minitrix 15908 ns rijtuigen.
Heb er een aantal op mp voorbij zien komen, maar weet niet wat dat tegenwoordig met mensen is.
Mensen willen alleen maar biedingen zodat het openbaar zichtbaar is. Bij een serieus bod privé gaan ze er niet eens op in, heeft bij mij alleen te maken met uitknijp praktijken. Zo zou niemand moeten kopen mja wie ben ik....
Heb er een aantal op mp voorbij zien komen, maar weet niet wat dat tegenwoordig met mensen is.
Mensen willen alleen maar biedingen zodat het openbaar zichtbaar is. Bij een serieus bod privé gaan ze er niet eens op in, heeft bij mij alleen te maken met uitknijp praktijken. Zo zou niemand moeten kopen mja wie ben ik....
Groet Mike
Re: Gezocht Minitrix set 15908
Is wel zo eerlijk op deze manier. Niets is zo frustrerend dat je denkt de hoogste bieder te zijn en dan via prive bod achter het net vissen.Eendenreetx schreef: ↑20 nov 2024 12:01 Op zoek naar de set van Minitrix 15908 ns rijtuigen.
Is een algemeen geldende regel van fatsoen op Marktplaats om niet op privé biedingen in te gaan. Dat is echt een no go. Verkopers die hier wel op ingaan wordt dat niet in dank afgenomen.
Groet Guus,
Tijdperk 1957-1975, diesel, met Franeker als thema van mijn baan. Z21, iTrain Pro
Drie keer linksaf is ook rechtsaf.
Tijdperk 1957-1975, diesel, met Franeker als thema van mijn baan. Z21, iTrain Pro
Meebieden op Marktplaats is idd de nette manier. Via privebericht een mail sturen achter de bieders om is zeer onredelijk en onbeschoft. Heb het al meerdere keren meegemaakt dat je hoogste bieder bent, dat de advertentie gereserveerd word en je er nooit iets van hoort. En dan spreken we niet over lage biedingen. Privebericht kan alleen als er nog niemand bied. Onredelijk uitknijpen doen een paar handelaren, ze wachten dagen/weken na het laatste bod of bieden zelf mee. Maar die personen ken je zelf snel genoeg. Een nette verkoper laat idd bieden op marktplaats, en als de prijs aanvaardbaar is en er niet meer geboden word (een paar uur) kan je het afhandelen.
@r Eendenreetx:
...dan heeft u de werking van een echte markt weinig tot niets begrepen helaas.
ik heb een nieuwe set op MP staan en ga vrijwel nooit in op privé biedingen en laat ze eigenlijk
altijd zichtbaar maken.
...dan heeft u de werking van een echte markt weinig tot niets begrepen helaas.
ik heb een nieuwe set op MP staan en ga vrijwel nooit in op privé biedingen en laat ze eigenlijk
altijd zichtbaar maken.
ns- materieel uit alle periodes - personen en goederentreinen, maar ook in NL komende buitenlanders.
besturing Rco z21- fim railsysteem met (do)bedding.
Tja ik ben het met de andere mensen eens, privebieden wordt vaak niet gewaardeerd en veelal zelfs in de advertentie aangegeven dat die biedingen genegeerd worden. Ik ken zelf 1 handelaar heel goed op MP en daar staat dat zo in de advertentie, en die reageert gewoon überhaupt niet meer als je het toch probeert. En ga je dan bijdehand doen dan kom je gewoon op de blokkeer-lijst.
En als ik zelf wat te koop aan biedt is het vaak een bepaald slag volk wat denkt via een prive-bericht het onderste uit de kan wil halen.
En als ik zelf wat te koop aan biedt is het vaak een bepaald slag volk wat denkt via een prive-bericht het onderste uit de kan wil halen.
Via internet google kun je bij treinenbeurs.nl deze set aanschaffen tegen de nieuwprijs van 159 euro, ze hebben 2 sets op voorraad. tweede hands sets gaan voor rond de 100 tot 120 euro van de hand. Om op marktplaats een zinnige bieding te doen zul je tussen de 120 en 160 euro moeten bieden. Op marktplaats staat er ook nog een set te koop.
Groet Guus,
-
Ja, hoe serieus moet je zo langzamerhand MP nemen? Je moet zoeken naar spoor N materiaal tussen het Lego, oude Fleischmann HO meuk, oude Marklin HO meuk, zelfs zwaailamp-bakken voor op voertuigen, Faller HO en ga maar zo door. Buiten nog dat sommige ramsj-verkopers denken dat wij met zijn allen zitten te wachten op beduimelde catlalogi uit de jaren 80 en 90 van de vorige eeuw en Neuheiten-folders die altijd gratis waren en zijn.
Ben helemaal gestopt met melden, ik kreeg op een gegeven moment allemaal meldingen in mijn mailbox van anderen, die ikzelf nooit gemeld had.
Af en toe koop ik nog wel eens via MP bij betrouwbare verkopers, maar ben steeds meer geneigd in Houten te snuffelen en uiteraard bij de nog bestaande treinenwinkel (al 50 jaar!) bij mij om de hoek.
Groetjes, Hans.
Ben helemaal gestopt met melden, ik kreeg op een gegeven moment allemaal meldingen in mijn mailbox van anderen, die ikzelf nooit gemeld had.
Af en toe koop ik nog wel eens via MP bij betrouwbare verkopers, maar ben steeds meer geneigd in Houten te snuffelen en uiteraard bij de nog bestaande treinenwinkel (al 50 jaar!) bij mij om de hoek.
Groetjes, Hans.
Deutsche Bundesbahn tijdperk III/DCC Multimaus Pro/Z21-Wifi
Bayern-Wuerttemberg: http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=8881
Bayern-Wuerttemberg: http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=8881
@epocheales denken
...dit lijkt me geen bijdrage tot het zoeken naar en vinden van 'een minitrix set 15908'.
gezien de hoeveelheid mensen die iets zoeken voor hun verzameling of hobby is de vraag stellen of MP serieus genomen worden flink buiten de kader van dit topic.
...dit lijkt me geen bijdrage tot het zoeken naar en vinden van 'een minitrix set 15908'.
gezien de hoeveelheid mensen die iets zoeken voor hun verzameling of hobby is de vraag stellen of MP serieus genomen worden flink buiten de kader van dit topic.
ns- materieel uit alle periodes - personen en goederentreinen, maar ook in NL komende buitenlanders.
-
Ja Marktplaats is ook voor mij een No Go, verkopers die denken dat die oude meuk kapitalen waard is.
Groet Hans
Groet Hans
Nou behalve de reactie van Ipharra is dat toch geen enkele reactie, maar goed. Het onderwerp en rubriek zijn dan wel gevraagd/gezocht. Maar in het bericht wordt er toch echt een verhaal gedaan over marktplaats, en daar reageren de meeste dan ook op. Ook hans toch.
Mike. ik denk dat Guus (Ipharra) in dit geval prima antwoord geeft op jouw gezochte setje NS rijtuigen. De rest geeft denk ik duidelijk een mening over MP en jouw idee over prive bieden.
ik hoop natuurlijk dat je het setje voor een mooi prijsje kunt scoren.
Mike. ik denk dat Guus (Ipharra) in dit geval prima antwoord geeft op jouw gezochte setje NS rijtuigen. De rest geeft denk ik duidelijk een mening over MP en jouw idee over prive bieden.
ik hoop natuurlijk dat je het setje voor een mooi prijsje kunt scoren.
-
Maargoed on topic ik zoek een set en en ben gewoon bereid normale prijzen te betalen
Laatst gewijzigd door Eendenreetx op 20 nov 2024 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Groet Mike
-
Goed om te weten dat ik dan onbeschoft ben…. Wat een argument
Groet Mike
-
- Contacteer:
Ik negeer pb biedingen, gewoon normaal bieden via het systeem. En ja dan kan je overboden worden, dan is er iemand die er meer voor over heeft dan jou.
Met vriendelijke groet,
Ronald
N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging
Ronald
N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging
@ Ipharra
treinenbeurs.nl notering gaat over een gebruikt exemplaar in nieuwstaat- dus niet nieuw.
treinenbeurs.nl notering gaat over een gebruikt exemplaar in nieuwstaat- dus niet nieuw.
-