Hallo,
ik ben bezig met mijn eerste baan-ontwerp en ik loop uiteraard tegen vragen aan. Ik heb een digitale baan (althans, ik heb de digitale uitrusting) maar weet niet of dat wat uitmaakt bij de vraag die ik heb.
Ik kom erachter dat je vrij makkelijk onbedoeld tegen een loop aanloopt. Als het goed is, kan dat niet technisch gezien, dus dacht ik dat daar misschien die isolatie rails voor is?? Klopt dat?
Groet,
Micha
een loop -> dan een stukje isolatie rails erin?
een loop -> dan een stukje isolatie rails erin?
EpII-V, digitaal, NS+DB, Nederland+Duits landschap, eerste baan van 275x70
-
Re: een loop -> dan een stukje isolatie rails erin?
Wat is een loop, een keerlus?
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Micha,
ik neem aan dat je zoiets bedoelt?
Dat is een keerlus. Je kunt het wel isoleren met speciale lasjes of iets dergelijks, maar dat lost het probleem niet op. Wat je hierbij nodig hebt is een keerlusschakeling.
ik neem aan dat je zoiets bedoelt?
Dat is een keerlus. Je kunt het wel isoleren met speciale lasjes of iets dergelijks, maar dat lost het probleem niet op. Wat je hierbij nodig hebt is een keerlusschakeling.
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
ja, dat bedoel ik, een keerlus. Ik heb inmiddels van de winkelier begrepen dat het simpel op te lossen is met 2 stukjes isolatie rails en een speciale module. Dus dat valt me weer mee
EpII-V, digitaal, NS+DB, Nederland+Duits landschap, eerste baan van 275x70