Hallo Allemaal
mja er is wat tijd overheen gegaan, zo gebeurd er altijd wel iets wat veel aandacht naar toe gaat en je geen tijd of even de aandacht voor de hobby is.
Maar we gaan verder normaal zou ik een update gaan geven over mijn Diesel locs maar dat loopt vertraging op ....ja ook niet alleen bij het openbaar vervoer al heb ik even mogen proeven om zelf met een lijndienst Bus te mogen rijden maar dit terzijde.
Dus nog even geduld voor het Diesel vervolg ik moet nog wat proberen te repareren om het compleet te maken.
Vandaag in Houten geweest ,voor mij was het niet echt wat te vinden aan rollend materiaal maar heb een mooi schilt gekocht ,deze wordt boven aan de omlijsting van de Baan bevestigd.
Van dezelfde regio Halle (Saale) heb ik ook nog wat schilden die op de wagons werden geplaatst ,heb die toen bij een Militaria zaak gekocht
van originele ww2 items en het rook wat naar wat jaren in een koeienstal had gelegen maar het is wat prettiger als het niet zo op een hobbykamer hangt ,zo heeft het nu een aantal jaar in de garage gehangen en de geur is weg.
Net voor het berichtje schrijven nog een mooie set wagons besteld als het binnen is vertel ik meer erover.
Gr. Gerhard
Overdachheim.
Ins Diemeltal.
Tal der Eichhörnchen.
Kleinerbach.
Reenactor WW2.
Modelbouwclub Epe.