Opmerking moderator
Fleischmann 2025
Fleischmann 2025
Iemand een idee wanneer Fleischmann komt met de catalogus?
Titel aangepast.
Laatst gewijzigd door enderscw op 07 jan 2025 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Groet,
Wouter
Every day is a school day.
Wouter
Re: Fleischmann 2025
Met vriendelijke groet,
Rinus Vos
Volume draagt niets bij aan de kracht van het argument.
BiDiB Opendcc GBMBoost16T master, GBMBoost16T cliënt, OneControl, LightControl, GBM16TS, iTrain
Rinus Vos
BiDiB Opendcc GBMBoost16T master, GBMBoost16T cliënt, OneControl, LightControl, GBM16TS, iTrain
Re: Fleischmann 2025 Wanneer komt de 2025 catalogus?
Ah vaak 2e/3e week januari.
Groet,
Wouter
Wouter
Ik sprak vandaag in Rijswijk de vertegenwoordiging van Fleischmann en de vertelden me dat de nieuwigheden van 2025 volgende week bekend gemaakt zullen worden. Nog even geduld!
Groet, Merijn
Groet, Merijn
(Her)beginner. Tapijtrijder. Digitaal. NS Ep. IV en V
https://www.youtube.com/channel/UCWOkW7 ... 8m4LublUXA
https://www.youtube.com/channel/UCWOkW7 ... 8m4LublUXA
Wouter,
Zou jij zo vriendelijk willen zijn om het onderwerp van dit draadje aan te passen in "Fleischmann 2025". Alvast bedankt.
Zou jij zo vriendelijk willen zijn om het onderwerp van dit draadje aan te passen in "Fleischmann 2025". Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Rinus Vos
Rinus Vos
-
- Forum-Beheerder
- Contacteer:
Thanks.
Met vriendelijke groet,
Rinus Vos
Rinus Vos
Op de Fleischmann website staat ook dat de online shop van 10 tot 14 Januari niet beschikbaar is vanwege bewerking. Zal me niks verbazen als de nieuwtjes moeten worden toegevoegd.
Groet,
Wouter
Wouter
-
- Elektronica/Commercieel
Ik heb de Roco folder al voorbij zien komen, kan niet lang meer duren dus
----> Mijn store met printplaatjes & magneetkoppelingen
Onder andere printplaten voor de motorpost, koploper, wadloper en diverse rijtuigen
Onder andere printplaten voor de motorpost, koploper, wadloper en diverse rijtuigen
Volgens mij is dat alleen de TT catalogus en die was er al voor de wintercatalogus..WouterDeBanaan schreef: ↑13 jan 2025 10:12 Ik heb de Roco folder al voorbij zien komen, kan niet lang meer duren dus
Voor nadere details zie ook mijn baan Ensporendam op mijn website Spoorhistorie
-
HO: https://publuu.com/flip-book/768385/1703964WilcoV schreef: ↑13 jan 2025 19:03Volgens mij is dat alleen de TT catalogus en die was er al voor de wintercatalogus..WouterDeBanaan schreef: ↑13 jan 2025 10:12 Ik heb de Roco folder al voorbij zien komen, kan niet lang meer duren dus
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
In H0 genoeg leuke dingen die ik in N direct zou reserveren, maar ja we moeten nog even wachten…
Groet, EnricoS
Wat mij betreft precies 1 ding: de plan V
Dat zou nog eens geweldig zijn als die in N uitkwam.
Maar die kans is natuurlijk nihil.
Groet, Jan
-
Een BR23 in VSM uitvoering in N zou wel leuk zijn, en niet eens heel onwaarschijnlijk. Maar ik durf er mijn geld niet op in te zetten. We wachten rustig af…..
Met vriendelijke groet,
Sander
NS diesel (begin jaren 80) en wat historisch stoom (CIWL Orient Express / Pullman Express, Rheingold Express)
Digitaal, Z21 met Z21 App / Multimaus en iTrain
Sander
NS diesel (begin jaren 80) en wat historisch stoom (CIWL Orient Express / Pullman Express, Rheingold Express)
Digitaal, Z21 met Z21 App / Multimaus en iTrain
-
Die zou ik gelijk kopen, kan zelfs met twee de 23 071 en 23 076. De 23 023 heeft wel wat aanpassingen nodig dacht ik te weten?Sibbesuisje schreef: ↑13 jan 2025 21:52 Een BR23 in VSM uitvoering in N zou wel leuk zijn, en niet eens heel onwaarschijnlijk. Maar ik durf er mijn geld niet op in te zetten. We wachten rustig af…..
Groet Hans
Beste mensen,
Het wachten zit erop. Hier is de pdf (link).
https://mobadata.de/static/catalogs/de/ ... n_2025.pdf
Het wachten zit erop. Hier is de pdf (link).
https://mobadata.de/static/catalogs/de/ ... n_2025.pdf
Met vriendelijke groet,
Rinus Vos
Rinus Vos
-
- Forum-Beheerder
- Contacteer:
-
Veel leuke dingen die hier welkom zijn!
Ok ok ok, Als Oostenrijk rijder was ik vorig jaar al verwend natuurlijk. Dus dit jaar zit er niet heel veel tussen voor mij persoonlijk.
De nieuwe Nightjet is leuk, maar loop er niet echt warm voor.
Wel voor de t2000 dissenga en de ARS Altmann wagens.
En wellicht de volkerrail 1700 gewoon omdat het kan of zo iets.
Maar verder een goedkoop jaar.
Misschien maar goed ook, kan ik me wat meer focussen op de scenery.
Groet,
Wouter
Wouter
Hoopte zelf eigenlijk op de VelaroNEO, maar moet zeggen dat ik het toch een mooi divers aanbod vind van Fleischmann.
De nieuwe Nightjet moet volgend jaar ook hierheen gaan komen, dus die komt hier op de wenslijst. Ook een paar Nederlandse wagons hebben mijn interesse gevangen. De Volkerrail is nog even een twijfel omdat ik tot nu toe alleen Strukton heb.
Niet voor mij, maar moet zeggen dat ik de Belgische stoomloc met rijtuigen er ook uit vind springen als set tezamen. Rijden ze in België trouwens liever N-spoor in oudere tijdperken t.o.v. Nederland? Valt mij op vaker oudere Belgische banen te zien.
De nieuwe Nightjet moet volgend jaar ook hierheen gaan komen, dus die komt hier op de wenslijst. Ook een paar Nederlandse wagons hebben mijn interesse gevangen. De Volkerrail is nog even een twijfel omdat ik tot nu toe alleen Strukton heb.
Niet voor mij, maar moet zeggen dat ik de Belgische stoomloc met rijtuigen er ook uit vind springen als set tezamen. Rijden ze in België trouwens liever N-spoor in oudere tijdperken t.o.v. Nederland? Valt mij op vaker oudere Belgische banen te zien.
Het is inderdaad niet veel verrassends dit jaar, bij de andere fabrikanten al niet en ook bij Fleischmann dus niet echt. Althans voor mij als Nederland rijder. Ach kan ik komend jaar op jacht naar die zaken die ik de afgelopen jaren op één of andere reden heb misgelopen of links heb laten liggen.
Voor nadere details zie ook mijn baan Ensporendam op mijn website Spoorhistorie
Inderdaad eindelijk wat vulling voor de wensenlijst. Eens kijken wat er dit jaar daadwerkelijk allemaal van terecht gaat komen…
De NightJet lijkt me geweldig maar ben ik de enige die na het hele verhaal rondom de Roco variant toch nog even goed moet nadenken?
De NightJet lijkt me geweldig maar ben ik de enige die na het hele verhaal rondom de Roco variant toch nog even goed moet nadenken?
Groet, EnricoS
Altijd goed, doorgaan met de scenery. Je modellen gaan er ook veel beter uitzien dan! Heus, heus.enderscw schreef: ↑14 jan 2025 16:27 Ok ok ok, Als Oostenrijk rijder was ik vorig jaar al verwend natuurlijk. Dus dit jaar zit er niet heel veel tussen voor mij persoonlijk.
Die T2000 dingen zijn wel gaaf ja, en verder best leuke dingen.
Mocht je je storten op die ARS Altmann-wagons: ik heb er hier nog eentje die teveel is (trein wordt te lang). Je mag kiezen, verouderd of niet.
Kom maar door met die Altmann wagon. Verouderd is prima.Jeroen schreef: ↑14 jan 2025 16:55Altijd goed, doorgaan met de scenery. Je modellen gaan er ook veel beter uitzien dan! Heus, heus.enderscw schreef: ↑14 jan 2025 16:27 Ok ok ok, Als Oostenrijk rijder was ik vorig jaar al verwend natuurlijk. Dus dit jaar zit er niet heel veel tussen voor mij persoonlijk.
Die T2000 dingen zijn wel gaaf ja, en verder best leuke dingen.
Mocht je je storten op die ARS Altmann-wagons: ik heb er hier nog eentje die teveel is (trein wordt te lang). Je mag kiezen, verouderd of niet.
Groet,
Wouter
Wouter