Wie levert of maakt...??
Wie levert of maakt...??
Ik ben op zoek naar politie auto's naar Nederlands voorbeeld (de versie met de moderne striping) in schaal N voor een module.
Natuurlijk is er in H0 genoeg te krijgen, maar in N heb ik niets kunnen vinden Weet iemand van jullie wie deze levert of wie decals hiervoor maakt zodat ik ze zelf op betreffende auto's kan plakken?
Alvast bedankt voor de hulp.
Groet,
René
Natuurlijk is er in H0 genoeg te krijgen, maar in N heb ik niets kunnen vinden Weet iemand van jullie wie deze levert of wie decals hiervoor maakt zodat ik ze zelf op betreffende auto's kan plakken?
Alvast bedankt voor de hulp.
Groet,
René
Groet,
René
René
Re: Wie levert of maakt...??
Dank je Sander, die wist ik nog niet.
Dat is er al één. Nu nog iets in de aard van VW Golf of Ford Focus met een zelfde striping.
Groet,
René
Dat is er al één. Nu nog iets in de aard van VW Golf of Ford Focus met een zelfde striping.
Groet,
René
Groet,
René
René
Ford focus, is er volgens mij niet in N
Golf alleen een oud model van Fleischmann, volgens mij een type golfII en niet in politie uitvoering.
Wel bestaat er nog een metalen model citroên golfplaten busje van IMU als NL politie, maar das dus al jaren 60 werk.
Laatste keer dat ik die zag was op de site van N-scale sale.
Wiking maakt een aantal leuke VW modellen die je misschien kunt gebruiken? VW passat station en VW bus (zul je wel wit moeten spuiten) en de Tiguan die al wit is. of de duitse VW passat politie wagen, dan heb je al de blauwe lampen.
mvg
Freddy
Golf alleen een oud model van Fleischmann, volgens mij een type golfII en niet in politie uitvoering.
Wel bestaat er nog een metalen model citroên golfplaten busje van IMU als NL politie, maar das dus al jaren 60 werk.
Laatste keer dat ik die zag was op de site van N-scale sale.
Wiking maakt een aantal leuke VW modellen die je misschien kunt gebruiken? VW passat station en VW bus (zul je wel wit moeten spuiten) en de Tiguan die al wit is. of de duitse VW passat politie wagen, dan heb je al de blauwe lampen.
mvg
Freddy
Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
Dat klopt Freddy, maar dan moet ik nog iemand zien te vinden die de decals van de striping kan maken. Ik heb hier helaas geen mogelijkheid voor.
Groet,
René
Groet,
René
Groet,
René
René
Uhhhh, je hebt een PC en n.a.w. ook een printer.... dan kun je toch zelf decals printen? Als je een witte auto als ondergrond neemt hoef je het wit niet te printen (dat is meestal wel een probleem) en kun je op iedere kleurenprinter zelf aan de slag. Op 1 A4 print je dan de wereld aan decals en de losse ruimte op de print gooi je vol met (bijvoorbeeld) verkeersborden. Dan gebruik je de A4 decalpapier ook efficiënt.
Hoi Martin,
Ja, klopt allemaal. Maarre.....hoe krijg je reflecterende kleuren met een printer?? En dan heb ik zo'n alles in 1 ding. Daar is de print kwaliteit op zijn zachts gezegd, belabberd. Dus dan zulke fijne lijntjes goed te krijgen is een kunst met dat ding. Voor min werk (offertes e.d.) is hij goed, maar verder.....
Groet,
René
Ja, klopt allemaal. Maarre.....hoe krijg je reflecterende kleuren met een printer?? En dan heb ik zo'n alles in 1 ding. Daar is de print kwaliteit op zijn zachts gezegd, belabberd. Dus dan zulke fijne lijntjes goed te krijgen is een kunst met dat ding. Voor min werk (offertes e.d.) is hij goed, maar verder.....
Groet,
René
Groet,
René
René
Reflecterend (wat een woord....) is inderdaad niet te doen, maar knal oranje o.i.d. gaat prima. De auto's die je kant en klaar koopt hebben ook fel oranje stickers en geen reflecterend......
De kwaliteit van je printer is inderdaad wel een ding, maar voor 1 euro per A4 kun je ook laten printen bij de copyshop op een profi laserprinter. Wel even overleggen of die ook decal papier van jezelf willen gebruiken (sommigen wel, anderen weer niet) en dan heb je mega trakke printjes voor een appel en een ei.
De proefprint draai je thuis en de echte in 1x bij de copyshop.
De kwaliteit van je printer is inderdaad wel een ding, maar voor 1 euro per A4 kun je ook laten printen bij de copyshop op een profi laserprinter. Wel even overleggen of die ook decal papier van jezelf willen gebruiken (sommigen wel, anderen weer niet) en dan heb je mega trakke printjes voor een appel en een ei.
De proefprint draai je thuis en de echte in 1x bij de copyshop.
Hé Martin,
Bedankt voor de tip. Gaan we uitproberen
Groet,
René
Bedankt voor de tip. Gaan we uitproberen
Groet,
René
Groet,
René
René
City town decals (http://www.city-town.de) heeft een decalsetje voor een VW transporter heb het vandaag gekocht op Eurospoor, ga het dit weekeind nog even beplakken en dan zal ik wel even een foto`tje posten.
Groet Rieks
N scale, what else?
N scale, what else?
Graag RieX,
Ik had ze ook al gevonden op hun site. Maar als je er al foto's van hebt, zou ik ze heel graag zien.
Denk je dat ze aan te passen zijn aan een personenauto zoals een Golf, Focus ect?? Een scalpel doet natuurlijk wonderen met zulke dingen
Groet,
René
Ik had ze ook al gevonden op hun site. Maar als je er al foto's van hebt, zou ik ze heel graag zien.
Denk je dat ze aan te passen zijn aan een personenauto zoals een Golf, Focus ect?? Een scalpel doet natuurlijk wonderen met zulke dingen
Groet,
René
Groet,
René
René