Stationsomroeper Pro versie 1.0.0.0
Met het programma Stationsomroeper Pro kunt uzelf stations-omroep-berichten maken om deze te gebruiken bij uw modelspoorbaan.
De stations omroep berichten kunnen geheel naar keuze worden samengesteld uit een groot aantal geluidsfragmenten, met zowel een mannelijke of vrouwelijke omroep stem.
De door uzelf samengestelde omroepberichten kunt laten afspelen in bijvoorbeeld modelspoor besturingsprogramma’s zoals iTrain.
Of u maakt gebruik van het programma TrainSound Pro.
Stationsomroeper Pro is 100% Freeware, en vrij te gebruiken.
Bekijk handleiding: https://wdevaal.nl/wp-content/uploads/S ... er-Pro.pdf
Download pagina: https://wdevaal.nl/stationsomroeper/
Grt, Willy...
Spoor N voornamelijk Minitrix, besturing middels Marklin CS3 Station, Software: iTrain Plus, AnyRail, Marklin CS3. Auteur Stationsomroeper en TrainBase.
-
Re: Stationsomroeper Pro versie 1.0.0.0
Goedendag
Als ik een fragment heb samengesteld, en ik druk op de stop knop, dan word het fragment niet bewaard in de linker kolom.
Als ik een fragment heb samengesteld, en ik druk op de stop knop, dan word het fragment niet bewaard in de linker kolom.
gr Rinus
Re: Stationsomroeper Pro versie 1.0.0.0
Als je een geluidsfragment hebt samen gesteld, klik je eerst op de knop "Afspelen" om te horen of je er tevreden mee bent.rinuswaardenburg schreef: ↑09 feb 2025 15:12 Goedendag
Zo ja dan klik je op de knop "Opslaan", dit opent een venster die verwijst naar de map waarin jij jou geluidsfragmenten in bewaard.
Geef het nieuwe geluidsfragment een duidelijk naam omschrijving en klik daarna op de knop "Opslaan".
Waarna hij ook verschijnd in de linker kolom.
Grt, Willy...
P.S.
Lees a.u.b de handleiding even door.
Spoor N voornamelijk Minitrix, besturing middels Marklin CS3 Station, Software: iTrain Plus, AnyRail, Marklin CS3. Auteur Stationsomroeper en TrainBase.
-