En jawel hoorhenry schreef:martin,
ik heb de kleuren met de airbrush en tamponeren aangebracht, de laatste afwerking doe ik als de rails zijn geweathert.
pak ik de rest meteen mee.
Grote stappen, gauw klaar verhaal.
Zonde.
Martin de Deugd
En jawel hoorhenry schreef:martin,
ik heb de kleuren met de airbrush en tamponeren aangebracht, de laatste afwerking doe ik als de rails zijn geweathert.
Ik snap jou reactie toch wel een beetje.R Fongers schreef:de Deugd,
Je l*lt uit je nek eerst kom je aan met papiertroep bij Henry want dat is het!! Nu zit je hem af te branden vanwege het gips waar jij niks van moest hebben en jezelf presenteert als allesweter.
Heel vreemd
Ehhhmmm, wat Henry presenteert kan mijns inziens beter. Maar als er hier eentje is met 'grote stappen en een gauw klaar verhaal' ben jij het wel, Martin! En dat heb ik toch echt al vaker gezegd....mdedeugd schreef:En jawel hoorhenry schreef:martin,
Grote stappen, gauw klaar verhaal.
Zonde.
Martin de Deugd
het ene moment wordt er links geluld en het andere moment rechts, het lijkt de rechtbank in amsterdam wel.R Fongers schreef:de Deugd,
Je l*lt uit je nek eerst kom je aan met papiertroep bij Henry want dat is het!! Nu zit je hem af te branden vanwege het gips waar jij niks van moest hebben en jezelf presenteert als allesweter.
Heel vreemd
Ok henry.henry schreef:het ene moment wordt er links geluld en het andere moment rechts, het lijkt de rechtbank in amsterdam wel.R Fongers schreef:de Deugd,
Heel vreemd
sorry maar ik wordt er even niet goed van martin
R Fongers schreef:de Deugd,
Heel vreemd