Hi Albert,
dat beschreef ik ook een paar posts hierboven: het gaat om de kwaliteit, niet om hoeveel bomen je er neer pleurt. Ik probeer gewoon 'wat leuk staat' met verschillende boompjes, en dan beetje spelen met licht en donker, struikjes wel of niet, lang gras, strooiseltjes. Zodat het niet te saai is om naar te kijken. Ook probeer ik hier en daar wat doorkijkjes te maken, altijd leuk om nog eens foto's te maken. Toch staan op dit stukje weer 28 bomen, en dat vind ik vrij veel. En daar moeten er dus nog een paar bij......
Je vraagt om een overview, well, here we go. Van links naar rechts......(let wel, de baan is in een L-vorm gebouwd)
Links, dit deel is zo goed als af. De zijkanten moet ik nog bijwerken, en ik wil uiterst links nog wat gaan vervangen......
Dan door naar het midden, waar ik dus de afgelopen dagen heb zitten klieren. Waar al die zakjes strooisel liggen moet het dorpje komen. Hier is nog het meeste werk te doen dus.
En dan weer verder naar rechts. Zo groot is mijn dus helemaal niet, zoals je ziet. Wat hier moet gebeuren is bovenop het verborgen eindstationnetje van de lokaallijn het afneembare deel bekleden. Ik wil hier nog een scene van maken, dus niet alleen maar bos. Ik denk aan iets als een hotel ofzo....maar nog niks is zeker.
Even ingezoomd op het deel waar dan dat zogenaamde scenetje nog moet komen. Die plank met rommel is afneembaar, en dat moet ook zo blijven.
Wat aan die kant ook nog moet gebeuren is het afmaken van de oever. Op zich niet zo'n hele moeilijke klus, maar ik bouw altijd waar ik zin in heb.... In ieder geval wil ik eens proberen een treurwilg boom hier prominent neer te zetten, na het lezen van het Bomenbouw-topic. Lijkt me ook wel eens leuk. Misschien een klusje voor vandaag?
Dan nog maar even ingezoomd op het dorpje. Hier is nog het meeste werk te doen. Voordat ik daar aan begin wil ik eerst de heuvel erachter af hebben, want anders heb ik geen werkblad meer en moet ik teveel gaan hangen enzo.
En dat werkblad heb ik ook eigenlijk wel nodig.......
Nou, dan ga ik maar weer even verder......
Grtz,
J