Schakelstation

Vraag maar raak!
Plaats reactie

Onderwerp starter
vantongeren

Schakelstation

Bericht door vantongeren »

Hallo,

Al een tijdje probeer ik aan de maten te komen van een schakelstation wat ter hoogte van Maartensdijk heeft gestaan.
Het gaat om het volgende type:
Afbeelding

Ik weet precies wat de afstand was tot het spoor en de breedte (3,9m), maar nu zoek ik dus de hoogte en de lengte nog.

Is er hier toevallig iemand die mij hier aan kan helpen, of bv. weet of dit huisje in schaal N verkrijgbaar is.

Alvast bedankt.

Groet,
Marcel

Tijdperk II (1924-1937) | Maatschappij DRG / HSM | Rails PECO | Rollend mat. Fleischmann | Lid Spoorgroep NedTRAK | Werkgroep DE Spoorwegmuseum | N-Project DRG = Kronhausen | N-Project HSM = Maartensdijk | secretaris Stichting DE-III

Onderwerp starter
vantongeren

Re: Schakelstation

Bericht door vantongeren »

Inmiddels de blauwdrukken ontvangen. De breedte is 3,53m en de lengte 9,156m. Het dak steekt aan alle kanten 60 cm uit.

Als er nog liefhebbers zijn die ook het schakelstation willen bouwen geef dan maar een gil :)

Groet,
Marcel

Tijdperk II (1924-1937) | Maatschappij DRG / HSM | Rails PECO | Rollend mat. Fleischmann | Lid Spoorgroep NedTRAK | Werkgroep DE Spoorwegmuseum | N-Project DRG = Kronhausen | N-Project HSM = Maartensdijk | secretaris Stichting DE-III
Plaats reactie