Mijn nieuwe Aanwinst
Re: Mijn nieuwe Aanwinst
Ik heb nog wat plan W's gekocht van martin ben er blij mee en toevallig had ik nog 2 wielstellen liggen voor onder een bak want daar zaten wat veemde op, die trouwens weer ergens anders goed van pas komen.
Foto laat ik wel zien als mijn shapeways order ook binnen is.
oh en Martin:
oh en Martin:
Groeten Chris
Vanochtend een 'troostaankoop' gedaan. Ik was uitgenodigd voor een gesprek door een bedrijf. Ik zou daar twee maanden kunnen werken en dan 32 uur per week. Er was maar één andere kandidaat. Ben ik vanochtend op weg, word ik gebeld dat het gesprek niet doorgaat en dat de functie niet vervuld kan worden. Enorm balen, want niet alleen zou het werk erg leuk zijn (lekker veel teksten schrijven en interviews doen), het had ook een aardig sommetje op kunnen leveren.
Balend ben ik doorgereden naar de plaatselijke treinenboer en heb daar drie containerwagentjes van Vos Logistics aangeschaft.
Mvg,
Martin
Balend ben ik doorgereden naar de plaatselijke treinenboer en heb daar drie containerwagentjes van Vos Logistics aangeschaft.
Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
-
Hallo Martin,
Dat zijn mooie wagentjes!!
Gr Chris
Dat zijn mooie wagentjes!!
Gr Chris
Gr Chris
Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor,Wir bauen fur Sie !!!
https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.p ... start=3900
Bahnfahren ist ÖBB!!!
www.youtube.com/@Kaponiggraben
Bahnfahren ist ÖBB!!!
Wat is eigenlijk het artikelnummer van die VOS logistics wagons?
Bedankt voor jullie reactie!
Groet,
Peter
Bedankt voor jullie reactie!
Groet,
Peter
-
- Elektronica/Commercieel
haha,Chris83 schreef:Ik heb nog wat plan W's gekocht van martin ben er blij mee en toevallig had ik nog 2 wielstellen liggen voor onder een bak want daar zaten wat veemde op, die trouwens weer ergens anders goed van pas komen.
oh en Martin:
Je sponsoring voor 2011
graag gedaan
@Peter,
Artikelnummer VOS Logistics wagens: 931086-04
Mvg,
Martin
Artikelnummer VOS Logistics wagens: 931086-04
Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Martin bedankt!
Nog een internetadres waar ze te bestellen zijn? Heb vluchtig even gezocht maar nog niets kunnen vinden.
Zijn de andere wagons ook los te koop?
Groet,
Peter
Nog een internetadres waar ze te bestellen zijn? Heb vluchtig even gezocht maar nog niets kunnen vinden.
Zijn de andere wagons ook los te koop?
Groet,
Peter
Stuur ff een pb naar H@ns, of neem contact op met hem via zijn site www.n-spoorstore.nl
Want ook H@ns zal ze denk ik wel kunnen leveren.
Mvg
Freddy
Want ook H@ns zal ze denk ik wel kunnen leveren.
Mvg
Freddy
Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
Normaal gesproken laat ik mijn aanwinsten niet zo snel zien maar deze kon ik echt niet achterwege houden.
Kwamen we tegen toen we wat materialen gingen halen om boompjes te maken en huisjes te bouwen voor het kerstdorpje van mijn vrouw. Voor de niet kenners, dit zijn "kale" plan D rijtuigen met losse transfers, uitgebracht in ~1985 door Kuipers Hobby-Huis. Met de transfers kun je er een periode III uitvoering van maken of een restauratierijtuig.Gerwin
Spoort NS tijdperk III
Spoort NS tijdperk III
-
Man,dat zijn wel de aanwinsten voor de doorgewinterde NS n spoor liefhebber.
Erruuhh GAAF!!!
Gr Chris
Erruuhh GAAF!!!
Gr Chris
Gr Chris
Bahnfahren ist ÖBB!!!
Bahnfahren ist ÖBB!!!
Gisteren vanuit Duitsland ontvangen, Trix houtransport wagens.
gr. Ron.Ik rommel maar wat aan!
Daar heb je dan mazzel mee, mogen we ook weten wat je ervoor betaald hebt (ik vond ze eens op Houten, 3 stuks voor 65 euro).gdw1963 schreef:Normaal gesproken laat ik mijn aanwinsten niet zo snel zien maar deze kon ik echt niet achterwege houden.Kwamen we tegen toen we wat materialen gingen halen om boompjes te maken en huisjes te bouwen voor het kerstdorpje van mijn vrouw. Voor de niet kenners, dit zijn "kale" plan D rijtuigen met losse transfers, uitgebracht in ~1985 door Kuipers Hobby-Huis. Met de transfers kun je er een periode III uitvoering van maken of een restauratierijtuig.
Een restauratierijtuig kun je er trouwens niet direct van maken, dan moet je eerst de zijwand verbouwen.
-
Hallo Ron,Ron schreef:Gisteren vanuit Duitsland ontvangen, Trix houtransport wagens.gr. Ron.
Geweldig die wil ik tzt ook nog eens aan schaffen.
Gr Chris
Gr Chris
Bahnfahren ist ÖBB!!!
Bahnfahren ist ÖBB!!!
3 stuks voor € 65,00 zou ik ze nu ook zo voor "meenemen", maar deze waren in de aktie van heel veel voor € 14,50 per stukRick schreef: Daar heb je dan mazzel mee, mogen we ook weten wat je ervoor betaald hebt (ik vond ze eens op Houten, 3 stuks voor 65 euro).
Een restauratierijtuig kun je er trouwens niet direct van maken, dan moet je eerst de zijwand verbouwen.
De laatste keer dat ik in Houten was stond er een in een gehavend doosje (alleen de binnenkant en geen transfers) voor € 65,00 en een met transfers voor € 75,00 (maar daar was iets mee, weet niet meer precies wat).
Gerwin
Spoort NS tijdperk III
Spoort NS tijdperk III
idd erg mooi, op marktplaats heb ik ze ook als bouwpaket zien staan, beetje prijzig 40 euro voor bepaalde types andere voor 25.
Maar zou ze toch graag willen. nu nog wachten op trug email
Groeten Chris
Chris83 schreef:idd erg mooi, op marktplaats heb ik ze ook als bouwpaket zien staan, beetje prijzig 40 euro voor bepaalde types andere voor 25.
De restauratie en de post is gewoon 40 euro bij rick en de stalen d 4 deursof 6 deurs 25 euro
-
Van dat zachte prijsje
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
-
Hij was toch niet van chocolade.
Gr Chris
Gr Chris
Gr Chris
Bahnfahren ist ÖBB!!!
Bahnfahren ist ÖBB!!!
Heeft die nog een paar op voorraad leuk voor achter mijn Roco 1300gdw1963 schreef:Normaal gesproken laat ik mijn aanwinsten niet zo snel zien maar deze kon ik echt niet achterwege houden.Kwamen we tegen toen we wat materialen gingen halen om boompjes te maken en huisjes te bouwen voor het kerstdorpje van mijn vrouw. Voor de niet kenners, dit zijn "kale" plan D rijtuigen met losse transfers, uitgebracht in ~1985 door Kuipers Hobby-Huis. Met de transfers kun je er een periode III uitvoering van maken of een restauratierijtuig.
Nee meer had hij er niet, anders had ik ze voor dat bedrag allemaal wel meegenomen.Thalys schreef:Heeft die nog een paar op voorraad leuk voor achter mijn Roco 1300gdw1963 schreef:Normaal gesproken laat ik mijn aanwinsten niet zo snel zien maar deze kon ik echt niet achterwege houden.Kwamen we tegen toen we wat materialen gingen halen om boompjes te maken en huisjes te bouwen voor het kerstdorpje van mijn vrouw. Voor de niet kenners, dit zijn "kale" plan D rijtuigen met losse transfers, uitgebracht in ~1985 door Kuipers Hobby-Huis. Met de transfers kun je er een periode III uitvoering van maken of een restauratierijtuig.
Gerwin
Spoort NS tijdperk III
Spoort NS tijdperk III
-
Op eurospoor gekocht:
Lekker decodertjes ingesoldeerd en rijden maar!
Groetjes Bert
Wassenbergbahn dieseltractie in N
--Selectrix2000--
--Selectrix2000--
Is die groene bijgeverfd? In ieder geval heb ook weer iets van de postbode ontvangen.selectrixfreak schreef:Op eurospoor gekocht:
2x FLM EC 1ste klas rijtuig Oceaanblauw/Creme
2x FLM EC 2de klas rijtuig Oceaanblauw/Creme
4x FLM TEE 1ste klas rijtuig Rood/Creme oude kleurstelling
1x FLM BR110 Oceaanblauw/Creme
1x FLM BR101 Verkeersrood
Mijn TEE stam is nu bijna compleet en de EC O/C stam is nu compleet. Alle rijtuigen zijn verlicht.
Groetjes Ron
N-spoor - Euregiobaan - Tijdperk IV/V/VI - NS/NMBS/DB - Fleischmann ProfiBoss/TwinCenter - Peco 55
N-spoor - Euregiobaan - Tijdperk IV/V/VI - NS/NMBS/DB - Fleischmann ProfiBoss/TwinCenter - Peco 55
-
Dat zou best kunnen, maar dat vind ik niet erg.Overdijk schreef: Is die groene bijgeverfd?
Groetjes Bert
--Selectrix2000--
--Selectrix2000--