Foto laat ik wel zien als mijn shapeways order ook binnen is.
oh en Martin:
haha,Chris83 schreef:Ik heb nog wat plan W's gekocht van martin ben er blij mee en toevallig had ik nog 2 wielstellen liggen voor onder een bak want daar zaten wat veemde op, die trouwens weer ergens anders goed van pas komen.
Foto laat ik wel zien als mijn shapeways order ook binnen is.
oh en Martin:
Daar heb je dan mazzel mee, mogen we ook weten wat je ervoor betaald hebt (ik vond ze eens op Houten, 3 stuks voor 65 euro).gdw1963 schreef:Normaal gesproken laat ik mijn aanwinsten niet zo snel zienmaar deze kon ik echt niet achterwege houden. Kwamen we tegen toen we wat materialen gingen halen om boompjes te maken en huisjes te bouwen voor het kerstdorpje van mijn vrouw. Voor de niet kenners, dit zijn "kale" plan D rijtuigen met losse transfers, uitgebracht in ~1985 door Kuipers Hobby-Huis. Met de transfers kun je er een periode III uitvoering van maken of een restauratierijtuig.
Hallo Ron,Ron schreef:Gisteren vanuit Duitsland ontvangen, Trix houtransport wagens.gr. Ron.
3 stuks voor € 65,00 zou ik ze nu ook zo voor "meenemen", maar deze waren in de aktieRick schreef: Daar heb je dan mazzel mee, mogen we ook weten wat je ervoor betaald hebt (ik vond ze eens op Houten, 3 stuks voor 65 euro).
Een restauratierijtuig kun je er trouwens niet direct van maken, dan moet je eerst de zijwand verbouwen.
Chris83 schreef:idd erg mooi, op marktplaats heb ik ze ook als bouwpaket zien staan, beetje prijzig 40 euro voor bepaalde types andere voor 25.
Maar zou ze toch graag willen. nu nog wachten op trug email
Heeft die nog een paar op voorraad leuk voor achter mijn Roco 1300gdw1963 schreef:Normaal gesproken laat ik mijn aanwinsten niet zo snel zienmaar deze kon ik echt niet achterwege houden. Kwamen we tegen toen we wat materialen gingen halen om boompjes te maken en huisjes te bouwen voor het kerstdorpje van mijn vrouw. Voor de niet kenners, dit zijn "kale" plan D rijtuigen met losse transfers, uitgebracht in ~1985 door Kuipers Hobby-Huis. Met de transfers kun je er een periode III uitvoering van maken of een restauratierijtuig.
Nee meer had hij er niet, anders had ik ze voor dat bedrag allemaal wel meegenomen.Thalys schreef:Heeft die nog een paar op voorraad leuk voor achter mijn Roco 1300gdw1963 schreef:Normaal gesproken laat ik mijn aanwinsten niet zo snel zienmaar deze kon ik echt niet achterwege houden. Kwamen we tegen toen we wat materialen gingen halen om boompjes te maken en huisjes te bouwen voor het kerstdorpje van mijn vrouw. Voor de niet kenners, dit zijn "kale" plan D rijtuigen met losse transfers, uitgebracht in ~1985 door Kuipers Hobby-Huis. Met de transfers kun je er een periode III uitvoering van maken of een restauratierijtuig.
Is die groene bijgeverfd? In ieder geval heb ook weer iets van de postbode ontvangen.selectrixfreak schreef:Op eurospoor gekocht:
Lekker decodertjes ingesoldeerd en rijden maar!
Dat zou best kunnen, maar dat vind ik niet erg.Overdijk schreef: Is die groene bijgeverfd?