Ik heb dit nieuwe model gezien bij Kato het is de eurostar van de sncf, helaas is die niet digitaal uitgevoerd.
Is er iemand die dit model wel digitaal gezien heeft.
Kato 10327
Re: Kato 10327
Het is echt niet moeilijk om er een decoder in te zetten, plaats genoeg....
Theo vanop de heide.
N+SX+kpl+kplRsd
Ok zal eens kijken of ik dat ook kan, voor de prijs hoef ik het niet te laten.
Feit alleen is dat ik mijn baan een beetje in duitse stijl wil maken zeg maar een heuvelachtig traject ergens tussen parijs en frankfurt.
Daar rijden bij mij weten geen eurostar treinen maar ja ook niet alles hoeft de realiteit te zijn.
Feit alleen is dat ik mijn baan een beetje in duitse stijl wil maken zeg maar een heuvelachtig traject ergens tussen parijs en frankfurt.
Daar rijden bij mij weten geen eurostar treinen maar ja ook niet alles hoeft de realiteit te zijn.
Hoi Rower,
ik ben geen expert in modern materieel, maar bestaat er niet iets als een TGV-Est, of een variant van een ICE die beter zouden passen op het traject Parijs-Frankfurt? Nogmaals, ik heb geen idee welke HST treinstellen zowel de Duitse als Franse bovenleiding slikken, maar een Eurostar lijkt me niet meteen juist. In elk geval, lijkt het me toch een leuk uitdaging om dat goed te krijgen, niet? Met wat onderzoek...
Maar, jij bent baas, het is jouw baan. Jij doet wat jij tof vindt. De rest is bijzaak!
ik ben geen expert in modern materieel, maar bestaat er niet iets als een TGV-Est, of een variant van een ICE die beter zouden passen op het traject Parijs-Frankfurt? Nogmaals, ik heb geen idee welke HST treinstellen zowel de Duitse als Franse bovenleiding slikken, maar een Eurostar lijkt me niet meteen juist. In elk geval, lijkt het me toch een leuk uitdaging om dat goed te krijgen, niet? Met wat onderzoek...
Maar, jij bent baas, het is jouw baan. Jij doet wat jij tof vindt. De rest is bijzaak!
groetjes, Michiel ...bouwend aan het station Brussel-Luxemburg in 1:160, (niets is verkeerd, zolang het plezeert)
Het is gewoon dat ik de eurostar zo vaak langs me heb zien scheuren op weg naar London, dat toen ik hem in model zag meteen dacht die wil ik ook.
Wat jij zegt klopt inderdaad zo rijden er wel SNCF TGV`s die blauwe dan op het traject parijs frankfurt als natuurlijk ook de ICE van DB.
Wat jij zegt klopt inderdaad zo rijden er wel SNCF TGV`s die blauwe dan op het traject parijs frankfurt als natuurlijk ook de ICE van DB.
-
- Contacteer:
Om precies te zijn de TGV POS. Deze verbind Parijs met (Zuid)Duitsland. Is zover ikrower schreef:Wat jij zegt klopt inderdaad zo rijden er wel SNCF TGV`s die blauwe dan op het traject parijs frankfurt
weet op basis van een aangepaste/vernieuwde Thalys.
http://en.wikipedia.org/wiki/SNCF_TGV_POS
Ik geloof echter dat deze trein nog niet in N verkrijgbaar is, Trix maakt hem al wel in H0.
Rik, hij al te koop van KATO 10914-1 N TGV P.O.S. 10-delig trein set in blauw / grijs (N scale)
Groet, Marc
Groet, Marc