Boten
Boten
Of heet dat schepen?
Heeft iemand een tip waar ik boten in schaal N kan vinden?
Ik zoek me regelmatig suf en Artitec lijkt haast wel de enige leverancier te zijn
van een beperkt aantal boten.
Gr PloFsky
Heeft iemand een tip waar ik boten in schaal N kan vinden?
Ik zoek me regelmatig suf en Artitec lijkt haast wel de enige leverancier te zijn
van een beperkt aantal boten.
Gr PloFsky
Re: Boten
Tja, wat ik zoek is moeilijk aan te geven.
Misschien een containerschip, ligt aan de afmetingen.
Verder is het zo, dat als ik zie wat ik wil, dan weet ik het.
Dus eigenlijk "gewoon" voorbeelden van modellen die te koop zijn.
Heb je een link naar usa?
Thnx
PloFsky
Misschien een containerschip, ligt aan de afmetingen.
Verder is het zo, dat als ik zie wat ik wil, dan weet ik het.
Dus eigenlijk "gewoon" voorbeelden van modellen die te koop zijn.
Heb je een link naar usa?
Thnx
PloFsky
Revell heeft een schip in 1:142 wat wellicht bruikbaar is en wat ik zelf eens heb verbouwd naar een waterlijn model. (klik voor plaatjes e.d.). Het gaat dan om de North Sea Trawler van Revell. Slecht verkrijgbaar (productie is gestopt), maar nog wel her en der in de winkels.
Kijk anders eens hier: http://spur-n.com/fahrzeuge.html , en dan onder Schiffsmodelle.
Groeten,
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
sorry voor late antwoord.heb je al wat gevonden?
ga naar ebay.com en ga naar trains in n spoor.
dan doe je ship en zoeken maar.als het goed is vind je dan wat schepen waaronder een containerschp en tanker.
laat even wat weten!
ga naar ebay.com en ga naar trains in n spoor.
dan doe je ship en zoeken maar.als het goed is vind je dan wat schepen waaronder een containerschp en tanker.
laat even wat weten!
Wellicht nog een aanvullende tip is hoe je schepen op de waterlijn kunt afzagen. Maakt de keuze wellicht nog wat groter want dan kun je ook de niet waterlijn schepen prima gebruiken.