BIj

Vraag maar raak!
Plaats reactie

Onderwerp starter
den75

BIj

Bericht door den75 »

Bij wie moet ik wezen voor vragen Ik kan geen contact formulier vinden.

JANN

Re: BIj

Bericht door JANN »

Dag Den,
Welkom.
Vragen stellen kan hier, ter plekke . Dus..... ga je gang!
Met vr groet,

Onderwerp starter
den75

Bericht door den75 »

Waarom is mijn vraag belanding" weg gehaald. Ik heb er toch niks verkeerts er in gezet

twain

Bericht door twain »

misschien is hij ergens anders neergezet??

h@ns kanje misschien wel veder helpen hiermee

Onderwerp starter
den75

Re: Waarom ben ik

Bericht door den75 »

Tja hij zal het van zelf wel dit lezen of ik krijg er weer een melding er van.
Laatst gewijzigd door den75 op 03 dec 2010 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Jeroen

Bericht door Jeroen »

Tja hij zal het van zelf wel dit lezen
...als hij het kan ontcijferen...... :roll:

Een titel als 'BIj' zal hem niet doen ontwaken!

Afbeelding

H@Ns
N-spoor

Bericht door H@Ns »

:D

https://www.n-spoor.nl/nl N-Spoor modeltrein toebehoren

twain

Bericht door twain »

H@Ns schreef::D

je lacht wel hard voor iemand die nog moet ontwaken :mrgreen:

spoor65

Bericht door spoor65 »

Den75,

Welkom op het forum, maar:

Wees eens duidelijk in wat je bedoeld met "belanding"? want daar kan ik geen chocoladeletter van maken om eerlijk te zijn,
en zo te zien hebben meerderen daar last van.

Idd ook dit topic heeft nu niet echt een titel waar je snel denkt te moeten gaan kijken.

Overigens, tot nu heb je zo te zien 4 berichtjes geschreven op dit forum, hiervan staan er 3 in dit topic
en nog in in een topic met als titel "belading".

Mocht je nu dat onderwerp bedoelen, dan ff op vraagbaak klikken, en ff iets verder naar beneden scrollen.
Want dat topic kan ik toch echt hier nog steeds gewoon vinden.

FF voor de duidelijkheid,
als je een topic opend, blijft hij niet automatisch bovenaan staan, elke keer als iemand ergens in een topic iets nieuws schrijft
dan gaat dat bewuste topic weer naar boven in de lijst.

Mvg

Freddy

Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.

mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2

The Railroader

Bericht door The Railroader »

Tadaa:
http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=18&t=2332
Topic is nog steeds aanwezig.

Fred The Railroader

Onderwerp starter
den75

Ach

Bericht door den75 »

Ik weet genoeg vandaar ook niks meer stuur. IK ga van de week hans belllen dat ik niks meer van hem wil te maken wil hebben. IK stel een vraag en vervolgens krijg ik een blokade. En nog wat ik heb en een andre side ondekt datwerkt veel beter beter dan dit.Ik ben daar vaste klant en dat werkt beter dan via lochem. Ik heb zelfs al een uitnodeging gehad om daar heen te gaan. Deze side is niet welkom meer op mijn pc. En ik bestel en er ook er niks meer.

Rob Fongers

Bericht door Rob Fongers »

Hoezo blokkade :o :o

Doe normaal man, als je goed leest zie je dat die vraag er nog steeds staat. Er is zelfs een link naar toe.

Grtzz Rob

N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek

Rik
Contacteer:

Bericht door Rik »

web-side??? :lol:

shoven

Re: Ach

Bericht door shoven »

den75 schreef:Ik weet genoeg vandaar ook niks meer stuur. IK ga van de week hans belllen dat ik niks meer van hem wil te maken wil hebben. IK stel een vraag en vervolgens krijg ik een blokade. En nog wat ik heb en een andre side ondekt datwerkt veel beter beter dan dit.Ik ben daar vaste klant en dat werkt beter dan via lochem. Ik heb zelfs al een uitnodeging gehad om daar heen te gaan. Deze side is niet welkom meer op mijn pc. En ik bestel en er ook er niks meer.
Het probleem zit volgens mij bij jou. Als je niet meteen begrijpt hoe iets werkt kun je ook gaan uitzoeken hoe het dan wel zit. Vervolgens verbaas je je erover dat er geen reacties komen als je een paar onbegrijpelijke zaken hier post ("Blj" is nou niet echt super-duidelijk...). Als je niet eens wilt/kunt nalezen wat je typt en verder ook geen moeite wilt doen om er wel wat van te maken zul je dit probleem overal hebben. :evil:

Je reactie hierboven zegt meer over jou dan over het forum of over Hans. De groeten.

Nu weer over treintjes.

Steven

Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan

Hookies

Bericht door Hookies »

den is wat heetgebakerd. Ooit gaf hij mij ook aan een boze reactie, terwijl ik alleen maar iets opperde. Jammer, maar sommige mensen hebben een kort lontje. Gezien het aantal van vijf berichten, zullen we je vast niet missen. En den ons ook niet, want hij heeft een andere site ontdekt.

Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

spoor65

Re: Ach

Bericht door spoor65 »

den75 schreef:Ik weet genoeg vandaar ook niks meer stuur. IK ga van de week hans belllen dat ik niks meer van hem wil te maken wil hebben. IK stel een vraag en vervolgens krijg ik een blokade. En nog wat ik heb en een andre side ondekt datwerkt veel beter beter dan dit.Ik ben daar vaste klant en dat werkt beter dan via lochem. Ik heb zelfs al een uitnodeging gehad om daar heen te gaan. Deze side is niet welkom meer op mijn pc. En ik bestel en er ook er niks meer.

Toch vreemd, 3 dec zo rond 23.30 ergens schrijf je bovenstaande, en dat terwijl je een blokade hebt gehad????
Vervolgens zeg je dat deze site niet meer welkom is op jouw pc.
Wie is dan dat menneke dat vandaag 4 dec ergens rond 15u nogwat wel weer reageerd in zijn kwijtgeraakte topic over belading :?: :?: :?:

Den, ik snap best dat je dit forum moet leren kennen, maar om nu op deze manier hier te gaan schoppen naar Hans, vind ik meer dan niet gepast.
Een excuus zou wel het minste zijn.

Alleen dit soort bovenstaande opmerkingen met beschuldigingen die totaal ongegrond zijn, daar zou je van mij, indien ik administrator zou zijn, geheid wel een blokade voor gehad hebben.

Hans is iemand die weinig hoeft op te treden en als het al eens moet, dat echt wel ook doet, maar heeft volgens mij nog nooit tot zeer zeldzaam iemand een blokade gegeven, dus ik denk dat we Hans eerder heel dankbaar mogen zijn, voor een echt gezellig forum als dit.

mvg

Freddy

Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.

mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2

The Railroader

Bericht door The Railroader »

Bespaar je de moeite maar Den, ga maar lekker naar de andere website. Gezien je manier van posten hier missen we er niks aan.

Je topic is nog steeds aanwezig, zoals ik al eerder in een bericht schreef. Een beetje zoeken/kijken kan geen kwaad, maar om dan gelijk uit je slof te schieten :?

Fred The Railroader

henry

Bericht door henry »

tijd van het jaar, zit in de bomen.
zal wel gekapt gaan worden :mrgreen:

groetjes henry

Jeroen

Bericht door Jeroen »

Ik heb zelfs al een uitnodeging gehad om daar heen te gaan. Deze side is niet welkom meer op mijn pc
Wat jammer dat je weggaat, Den. Ik had je graag uitgenodigd ergens, want iemand met zo'n schrijfstijl is natuurlijk altijd welkom bij mijn....tja...F-side? :roll:

Afbeelding
Plaats reactie