Fantasia
-
Onderwerp starter - Berichten: 3445
Re: Fantasia
Dank,
De aanvankelijke bedoeling was naar Houten te gaan maar toen ik mn kleppen open deed vanmorgen waande ik me in Snowland
Aangezien het hem dat dus niet werd me maar me andere zaken bezig gehouden zoals het uitgraven van de bunker en aansluitend een verslag te maken voor de website betreffende ombouw naar smd led verlichting voor Minitrix locs, daarbij dus gelijk de Minitrix Metronom omgebouwd naar verbeterde Led.
Links de originele uitvoering na modificatie door mij Rechts zoals die nu is
De Metronom is nog niet gedimd en heeft nog licht lekkage op het rood. Dit is inmiddels verholpen door een extra laagje zwart over de tape. Het verslag is hier te zien
@Henry,
Het zijn zogenaamde Gif plaatjes Dat zijn 2 of meerdere foto's ovver elkaar die dan in een bepaald tempo worden afgespeeld. Je kan dit online doen. Hier bijvoorbeeld
De aanvankelijke bedoeling was naar Houten te gaan maar toen ik mn kleppen open deed vanmorgen waande ik me in Snowland
Aangezien het hem dat dus niet werd me maar me andere zaken bezig gehouden zoals het uitgraven van de bunker en aansluitend een verslag te maken voor de website betreffende ombouw naar smd led verlichting voor Minitrix locs, daarbij dus gelijk de Minitrix Metronom omgebouwd naar verbeterde Led.
Links de originele uitvoering na modificatie door mij Rechts zoals die nu is
De Metronom is nog niet gedimd en heeft nog licht lekkage op het rood. Dit is inmiddels verholpen door een extra laagje zwart over de tape. Het verslag is hier te zien
@Henry,
Het zijn zogenaamde Gif plaatjes Dat zijn 2 of meerdere foto's ovver elkaar die dan in een bepaald tempo worden afgespeeld. Je kan dit online doen. Hier bijvoorbeeld
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
he mooie plaatjes, jammer dat het door sneeuw komt.
wegen waren goed berijdbaar maar jammer je niet een koek te hebben kunnen aanbieden
groetjes henry
wegen waren goed berijdbaar maar jammer je niet een koek te hebben kunnen aanbieden
groetjes henry
volg de bouw op --->>> http://MiniatuurWereldNederland.camstreams.com/ <<<---
-
Hij houdt waarschijnlijk van grote bollen.
Gr Chris
Gr Chris
Gr Chris
Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor,Wir bauen fur Sie !!!
https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.p ... start=3900
Bahnfahren ist ÖBB!!!
www.youtube.com/@Kaponiggraben
Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor,Wir bauen fur Sie !!!
https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.p ... start=3900
Bahnfahren ist ÖBB!!!
www.youtube.com/@Kaponiggraben
-
Die smelten net als bijna iedere vrouw in mijn handenJos schreef:Mooie plaatjes, maarreh..... wat doen die grote eieren in je tuin?
Grtzz Rob
R Fongers schreef:Die smelten net als bijna iedere vrouw in mijn handenJos schreef:Mooie plaatjes, maarreh..... wat doen die grote eieren in je tuin?
JaJa Rob ,
mooi gedaan met die leds maar wat een rotzooi he
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Rob
mooi verslag van de leds. Wat kunnen die lui zeuren over een beetje sneeuw
groetjes
Daan
mooi verslag van de leds. Wat kunnen die lui zeuren over een beetje sneeuw
groetjes
Daan
cc2000 - staerz BM - WD - trix bezetmelder - rosoft xtreme keerlus- rauthaus slx825
Rob,
Mooi verslag hoor! Thanks. Ik heb er nu al zin in om dit ook te gaan uitproberen! Maar goed, eerst maar even verder met de scenery e.d. op mijn baan.
Groet, Jeroen.
Mooi verslag hoor! Thanks. Ik heb er nu al zin in om dit ook te gaan uitproberen! Maar goed, eerst maar even verder met de scenery e.d. op mijn baan.
Groet, Jeroen.
Lijkt me ook erg interesant ik ben echt een led freak haha, hier thuis ook alles led verlichting.
Wel een gepriegel denk ik.
Maar ziet er goed uit je ziet het gewoon lichtgeven ipv de originele.
Wel een gepriegel denk ik.
Maar ziet er goed uit je ziet het gewoon lichtgeven ipv de originele.
Rob, bedankt voor dat LED-inbouwverslagje. Ik heb het met veel interesse gelezen.
groetjes, Michiel ...bouwend aan het station Brussel-Luxemburg in 1:160, (niets is verkeerd, zolang het plezeert)
Ja mooi verslag rob.
Is ook een project wat ik al heel lang wil doen maar ja er zijn zoveel dingen die ik ooit nog eens wil doen
Groetjes marco
Is ook een project wat ik al heel lang wil doen maar ja er zijn zoveel dingen die ik ooit nog eens wil doen
Groetjes marco
Groetjes marco
Modulebaantje "immergut"
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2057
Vaste baan op zolder ( in aanbouw )
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=3911
Modulebaantje "immergut"
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2057
Vaste baan op zolder ( in aanbouw )
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=3911
Ik heb het ook gelezen en is weer een handig stukkie.
Ik ben alleen bang dat de led's net nog ff te groot zijn waar ik ze voor nodig heb.
Ps waar heb jij die lijm vandaan? Want ik heb helaas ook ervaring met lichtgeleiders en seconde lijm.
Ik ben alleen bang dat de led's net nog ff te groot zijn waar ik ze voor nodig heb.
Ps waar heb jij die lijm vandaan? Want ik heb helaas ook ervaring met lichtgeleiders en seconde lijm.
-
Joost,
In Houten staat er vaak eentje te demonstreren met die plakspullen
In Houten staat er vaak eentje te demonstreren met die plakspullen
Grtzz Rob
-
Na het bomen birus heeft een nw virus zijn intrede gedaan. Het is nog pril maar gezien de lol ervan zal ook dit zich wel gaan uitbreiden en e.e.a. zal dan wel tot betere resultaten gaan leiden
Alhoewel ik over het eerste resultaat geenszins onte vreden ben moet ik nog een beetje mn draai hierin vinden.
Tussendoor zijn er een aantal Flm wissels vervangen omdat deze doorlopend problemen gaven met het rijden. Links en rechts vijl operaties om de treinenloop te perfectioneren. Maar zal nog wel een lange weg te gaan zijn voor het echt goed loopt. Eveneens is er weer een omloop actie van een BR 185 met een personentrein in Fantasia Hbf.
Tja dan het Virus
Gezien de onregelmatigheid welke grotendeels aan te snel werken ten grondslag ligt aan zowel voor het opbrengen als aan het krassen. Maar je moet ergens beginnen
en nog een
Gezien de onregelmatigheid welke grotendeels aan te snel werken ten grondslag ligt zowel voor het opbrengen als het krassen. Maar je moet ergens beginnen Ik overdenk de zaken nog of ik het over doe of dat ik er onkruid tegen aan plant. Bedenk me net dat je onkruid niet plant
Alhoewel ik over het eerste resultaat geenszins onte vreden ben moet ik nog een beetje mn draai hierin vinden.
Tussendoor zijn er een aantal Flm wissels vervangen omdat deze doorlopend problemen gaven met het rijden. Links en rechts vijl operaties om de treinenloop te perfectioneren. Maar zal nog wel een lange weg te gaan zijn voor het echt goed loopt. Eveneens is er weer een omloop actie van een BR 185 met een personentrein in Fantasia Hbf.
Tja dan het Virus
Gezien de onregelmatigheid welke grotendeels aan te snel werken ten grondslag ligt aan zowel voor het opbrengen als aan het krassen. Maar je moet ergens beginnen
en nog een
Gezien de onregelmatigheid welke grotendeels aan te snel werken ten grondslag ligt zowel voor het opbrengen als het krassen. Maar je moet ergens beginnen Ik overdenk de zaken nog of ik het over doe of dat ik er onkruid tegen aan plant. Bedenk me net dat je onkruid niet plant
Grtzz Rob
Hoi Rob ,
ziet er steeds mooier uit het word weer eens tijd dat ik eens bij je kom kijken .
Maar heb je op de rails gemorst ???
mvg Sjaak
ziet er steeds mooier uit het word weer eens tijd dat ik eens bij je kom kijken .
Maar heb je op de rails gemorst ???
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Waar heb je die vervangen? En door wat?R Fongers schreef: Tussendoor zijn er een aantal Flm wissels vervangen omdat deze doorlopend problemen gaven met het rijden.
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
-
Steven vervangen door andere flm's in het oude gedeelte
Grtzz Rob
Hey ouwe krassert!
Onkruid maakt een hoop goed.
Ziet er allemaal mooi uit hoor.
gr. Ron.
Onkruid maakt een hoop goed.
Ziet er allemaal mooi uit hoor.
gr. Ron.
Ik rommel maar wat aan!
-
@Ron,
Tx Mate, maar flink gesproeid maar er is nog niks.
Was er nog niet happy mee, de vraag is natuurlijk of ik het ben
Maar gisteren en vandaag dus maar een stukkie opnieuw en verder gedaan.
Het laatste stukkie wordt nog gedaan maar was door mn grove manier van werken afgebroken
Nu pijn in mn handjes van het krassen, maar begin het een beetje onder de knie te krijgen
Begin er ook steets meer lol in te krijgen want het oogt toch wel leuk. Nu nog de juiste kleur zoeken wat nog ff niet gelukt is. Links en rechts zie je dus wat probeersels
Tx Mate, maar flink gesproeid maar er is nog niks.
Was er nog niet happy mee, de vraag is natuurlijk of ik het ben
Maar gisteren en vandaag dus maar een stukkie opnieuw en verder gedaan.
Het laatste stukkie wordt nog gedaan maar was door mn grove manier van werken afgebroken
Nu pijn in mn handjes van het krassen, maar begin het een beetje onder de knie te krijgen
Begin er ook steets meer lol in te krijgen want het oogt toch wel leuk. Nu nog de juiste kleur zoeken wat nog ff niet gelukt is. Links en rechts zie je dus wat probeersels
Laatst gewijzigd door Rob Fongers op 27 dec 2010 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Grtzz Rob
-
Why
Grtzz Rob