Hans en Sander,
Zoals al eerder aangegeven, overweeg ik nog of ik al dan niet mee zal doen.
nu lees ik echter in de voorwaarden, waardoor ik bang ben dat deelname voor mij dus niet mogelijk zal zijn.
-Diorama brengen, op zaterdag voor 9.30uur
- prijsbekendmaking zondag 14.00 uur (indien niet aanwezig krijg je bericht en staat uitslag op freebit site)
-afhalen van de diorama`s zondagavond van 17.30 tot 18.30 uur.
-NIET AFGEHAALDE INZENDINGEN WORDEN TER VERNIETIGING AANGEBODEN
Gezien mijn werkzaamheden in het openbaar vervoer, bestaat de kans, dat ik die dagen gewoon moet werken, waarbij ik de eerste tijd dus nog niet kan gaan zeggen of ik dus op de hierboven staande tijden aanwezig kan zijn.
Als ik dan nog in overweging neem, dat indien ik dus het diorama niet kan afhalen binnen de gestelde tijden, ik hem dan dus gewoon kwijt ben (en dan te bedenken dat ik er ook nog een locje ed incl travo bij moet leveren omdat jullie rijdend materiaal willen zien).
In dit geval zal het voor mij dan wel een erg kostbare aangelegenheid gaan worden he.
Ik ga er bij voorbaad al vanuit, dat de kans op winnen voor mij er niet zal zijn, das ook niet de hoofdzaak, maar
het zal je toch maar gebeuren, dan nog zullen de kosten van het maken van het diorama, niet betaald kunnen worden uit het prijzengeld, en dus, als je werk vernietigd word, heb ik mezelf te grazen, indien ik zou meedoen.
Ik ben dus bang, dat door deze regels en beperkte haal en breng tijden, voor een ieder die, net als ik, niet standaard een vrij weekend heeft, een reden zal zijn om af te haken van deelname.
Mvg
Freddy(spoor65)