Fantasia
Re: Fantasia
Rob,
Afgebroken of niet, gewoon lekker laten zitten man,
kleuren die handel, int echie zie je ook vaak genoeg ergens een gebroken steen of eens schuur in een stukkie muur.
Als je het zo moetwillig hebben wilt, dan was het je vast niet zo goed gelukt als nu het je gewoon is overkomen.
Ziet er gewoon goed uit zo.
mvg
freddy
Afgebroken of niet, gewoon lekker laten zitten man,
kleuren die handel, int echie zie je ook vaak genoeg ergens een gebroken steen of eens schuur in een stukkie muur.
Als je het zo moetwillig hebben wilt, dan was het je vast niet zo goed gelukt als nu het je gewoon is overkomen.
Ziet er gewoon goed uit zo.
mvg
freddy
Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
-
Onderwerp starter - Berichten: 3445
Dank mannen,
Ik heb er wat kleurtjes opgezet. Schilders palet doet zijn werk met de nodige mengsmering. Verwacht niet dat het veel lichter word daar de gips echt keihard is
Ik heb er wat kleurtjes opgezet. Schilders palet doet zijn werk met de nodige mengsmering. Verwacht niet dat het veel lichter word daar de gips echt keihard is
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
-
Mooi man echt goed bezig .
mvg Sjaak
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
-
Hallo Rob,
Dat ziet er prima uit!!!
Ik kan wel zien dat je van de naadjes bent.
Gr Chris
Dat ziet er prima uit!!!
Ik kan wel zien dat je van de naadjes bent.
Gr Chris
Gr Chris
Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor,Wir bauen fur Sie !!!
https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.p ... start=3900
Bahnfahren ist ÖBB!!!
www.youtube.com/@Kaponiggraben
Bahnfahren ist ÖBB!!!
Dat ziet er mooi uit met die kleuren.
Ben zeer benieuwd hoe het er uit ziet, als je klaar bent ben het groenen van het geheel.
gr. Ron.
Ben zeer benieuwd hoe het er uit ziet, als je klaar bent ben het groenen van het geheel.
gr. Ron.
Ik rommel maar wat aan!
-
[quote="R Fongers"]Dank mannen,
Ziet er strak uit hoor kunstschilder
Gr Wim
Ziet er strak uit hoor kunstschilder
Gr Wim
Mooi hoor Rob.
Zo wordt het wat minder een kale vlakte en krijg je leuke doorkijkjes. Ik ben benieuwd naar het groen.
Mijn complimenten, ouwe krasser!
Zo wordt het wat minder een kale vlakte en krijg je leuke doorkijkjes. Ik ben benieuwd naar het groen.
Mijn complimenten, ouwe krasser!
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
-
Kijk dat is nou leuk dat enthousiasme van de bezoekers.
Motiveert een en ander om het zo mooi en leuk mogelijk te doen. Nou ik heb weer wat piccies geschoten
Maar hier een plaatje wat ook wel leuk is.
Ff leuk tussendoor nu een blik zonder en met berg. De hele constructie weegt amper 3 kg wat grotendeels komt doordat er veel styropor, prut in de vorm van Papier maché in verwerkt is
.
Het is inmiddels al zichtbaar, het magazijn met onkruid groen en nog meer van die zooi is open getrokken.
Al met al ben ik er erg tevreden mee. Het Groenrijk spul was niet verkleurd (info voor insiders ) en dus ook netjes bijgewerkt. Je ziet er dus geen drol van dat ik mn rails niet had afgeplakt.
Plezier
Motiveert een en ander om het zo mooi en leuk mogelijk te doen. Nou ik heb weer wat piccies geschoten
Maar hier een plaatje wat ook wel leuk is.
Ff leuk tussendoor nu een blik zonder en met berg. De hele constructie weegt amper 3 kg wat grotendeels komt doordat er veel styropor, prut in de vorm van Papier maché in verwerkt is
.
Het is inmiddels al zichtbaar, het magazijn met onkruid groen en nog meer van die zooi is open getrokken.
Al met al ben ik er erg tevreden mee. Het Groenrijk spul was niet verkleurd (info voor insiders ) en dus ook netjes bijgewerkt. Je ziet er dus geen drol van dat ik mn rails niet had afgeplakt.
Plezier
Grtzz Rob
Ziet er goed uit tuinman, je kan wel solliciteren bij die andere Rob.
Die andere palet schilder (Picasso) is er wel rijk van geworden.
Ga zo door
groetjes
Daan
Die andere palet schilder (Picasso) is er wel rijk van geworden.
Ga zo door
groetjes
Daan
cc2000 - staerz BM - WD - trix bezetmelder - rosoft xtreme keerlus- rauthaus slx825
Dat ziet er goed uit met zo'n beetje groenzooi erbij.
Je ziet ook de naad van de berg niet eens. Goed gedaan man.
Mooie bomen trouwens
gr. Ron.
Je ziet ook de naad van de berg niet eens. Goed gedaan man.
Mooie bomen trouwens
gr. Ron.
Ik rommel maar wat aan!
-
Ziet er uitstekend uit!!
Je hebt je zelf wel uit de naad gewerkt.
Gr Chris
Je hebt je zelf wel uit de naad gewerkt.
Gr Chris
Laatst gewijzigd door Schachbrett op 28 dec 2010 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr Chris
Bahnfahren ist ÖBB!!!
Bahnfahren ist ÖBB!!!
Goed bezig Rob! Ziet er allemaal retefraai uit. Inderdaad zie je die naad van de berg totaal niet. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen, want ik zal te zijner tijd ook wat deksels van bergen moeten maken, zodat ik erbij kan?
Mvg,
Martin
Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
goed bezig vrient, begint een mooi geheel te worden
groetjes henry
groetjes henry
volg de bouw op --->>> http://MiniatuurWereldNederland.camstreams.com/ <<<---
-
Mannen weer bedankt voor de aanmoedigingen.
@Martin,
Die rand moet je ook mee verven aan de raakzijde, liefst in een donkere kleur. Dan lijkt het meer op een spleet( ). Hopelijk hoeft die dus niet al te vaak van zijn plaats want e.e.a kan dan tot beschadigingen lijden. Anderzijds wordt het misschien wat witter en valt het ook niet op.
Vanaaf nog wat prut op de top gesmeerd wat morgen geschilderd gaat worden. Als het een beetje meezit komt er aan de andere zijde dus ook wat groen met blommetjes op.
Had ook gisteren mijn leerproces Ik smee het in met houtlijm en bestrooi de zooi Bleek de lijm dus latex te zijn dus gelijk maar ff LATEX erop geschreven.
@Martin,
Die rand moet je ook mee verven aan de raakzijde, liefst in een donkere kleur. Dan lijkt het meer op een spleet( ). Hopelijk hoeft die dus niet al te vaak van zijn plaats want e.e.a kan dan tot beschadigingen lijden. Anderzijds wordt het misschien wat witter en valt het ook niet op.
Vanaaf nog wat prut op de top gesmeerd wat morgen geschilderd gaat worden. Als het een beetje meezit komt er aan de andere zijde dus ook wat groen met blommetjes op.
Had ook gisteren mijn leerproces Ik smee het in met houtlijm en bestrooi de zooi Bleek de lijm dus latex te zijn dus gelijk maar ff LATEX erop geschreven.
Grtzz Rob
Toch wel op de goede emmer latex heR Fongers schreef:Mannen weer bedankt voor de aanmoedigingen.
@Martin,
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
-
@Jeoren
Dat is Fantasie Maar als ik het geheim van de smid vertel >>
Beetje aandrukken voor de piccies. Voordeel is dat aan de andere zijde, die niet direct te bekijken valt zonder je nek te breken, wat meer ruimte over is wat makkelijker met verf te camoufleren is.
Zal het straks ff fotografisch(oeiii moeilijk woord) vast leggen maar mn filmpie is bijna vol dus kwee nie of het nog ontwikkeld kan worden
@Sjaak,
Kom niet uit Lillo hoor
Dat is Fantasie Maar als ik het geheim van de smid vertel >>
Beetje aandrukken voor de piccies. Voordeel is dat aan de andere zijde, die niet direct te bekijken valt zonder je nek te breken, wat meer ruimte over is wat makkelijker met verf te camoufleren is.
Zal het straks ff fotografisch(oeiii moeilijk woord) vast leggen maar mn filmpie is bijna vol dus kwee nie of het nog ontwikkeld kan worden
@Sjaak,
Kom niet uit Lillo hoor
Grtzz Rob
Tja Rob, labelen is belangrijk!!
Zeker bij flessen met sterke drank.
gr. Ron.
Zeker bij flessen met sterke drank.
gr. Ron.
Ik rommel maar wat aan!
-
@Ron,
Ik label nooit ga liever op het gevoel af kom je ook nog eens verrassingen tegen
@Ron en de rest
Maar toch noch gelukt met het filmpie
Een nieuw stukkie begroent, oh nee eerst beschildert en daarna lijm gespoten en toen .... Juist
Komen ze
Naar een idee van Ron
Toegift
Ook nog wat extra begroeninig zoals het idee van Ron etc. De motivatie van jullie maakt het ook heel leuk hoor
Ik label nooit ga liever op het gevoel af kom je ook nog eens verrassingen tegen
@Ron en de rest
Maar toch noch gelukt met het filmpie
Een nieuw stukkie begroent, oh nee eerst beschildert en daarna lijm gespoten en toen .... Juist
Komen ze
Naar een idee van Ron
Toegift
Ook nog wat extra begroeninig zoals het idee van Ron etc. De motivatie van jullie maakt het ook heel leuk hoor
Grtzz Rob
-
Het ziet er goed uit!
Alleen het 8ste plaatje (stoomloc met kolenbakkies) lijkt me de doorgang wat aan de krappe kant....Of valt dat mee?
Groetjes Bruce
Alleen het 8ste plaatje (stoomloc met kolenbakkies) lijkt me de doorgang wat aan de krappe kant....Of valt dat mee?
Groetjes Bruce
Sporend online op mijn site!
Ja dat viel mij ook op. Blijkbaar gaat het goed ook met de langere rijtuigen, anders had je het wel veranderd!Glaskast189 schreef:
Groetjes Bruce
Maar t ziet er steets mooier uit rob. Nou nog een zooi boomjes er tegenaan dan is t helemaal "af".
Maar volgende keer wel je railzen afplakken hoor.. dr licht een hoop meuk op je baan.
-
@Bruce,
Het gaat vrij maar zou wat meer ruimte mogen hebben maar goed ben nog aan het denken om er wat aan te doen
@Joost,
Tja meuk, whahahaha nu kunnen we hier dus weer een discussie over starten dat de een zegt tis nie normaal dat er zoveel onkruid tussen en om de rails ligt in D en de ander zegt er ligt te veel.
Probleem is zo opgelost met de Noorman
Het gaat vrij maar zou wat meer ruimte mogen hebben maar goed ben nog aan het denken om er wat aan te doen
@Joost,
Tja meuk, whahahaha nu kunnen we hier dus weer een discussie over starten dat de een zegt tis nie normaal dat er zoveel onkruid tussen en om de rails ligt in D en de ander zegt er ligt te veel.
Probleem is zo opgelost met de Noorman
Grtzz Rob
Hahahaha!
Rob, Veel te veel onkruid tussen de rails hier! bah!
Nee, hoor ik ben dus van het kamp van onkruid tussen de rails... uit eigen ervaring weet dat in met name Duitsland heel veel zooi groeit tussen de rails, ook op drukke trajecten.
Ziet er goed uit hoor Rob. Ik zou persoonlijk zelf veel meer gras en dergelijke op die berg plempen om het wat voller te maken.
Ik begrijp dat je spuitlijm gebruikt om het gras te fixeren?
Greetz, Jeroen.
Rob, Veel te veel onkruid tussen de rails hier! bah!
Nee, hoor ik ben dus van het kamp van onkruid tussen de rails... uit eigen ervaring weet dat in met name Duitsland heel veel zooi groeit tussen de rails, ook op drukke trajecten.
Ziet er goed uit hoor Rob. Ik zou persoonlijk zelf veel meer gras en dergelijke op die berg plempen om het wat voller te maken.
Ik begrijp dat je spuitlijm gebruikt om het gras te fixeren?
Greetz, Jeroen.
Strak.
Over het kleine tunneltje - mocht er eens een rijtuig niet netjes doorheen rijden loop je het risico op lelijke krassen (ervan uitgaande dat het echte steentjes zijn daar) Maar als het goed gaat is er geen probleem. Tip: niet proberen om daar met een Amerikaanse trein door te rijden mocht je er eentje op bezoek hebben op je baan.
En het groen rond de tunnel wordt erg geloofwaardig.
Over het kleine tunneltje - mocht er eens een rijtuig niet netjes doorheen rijden loop je het risico op lelijke krassen (ervan uitgaande dat het echte steentjes zijn daar) Maar als het goed gaat is er geen probleem. Tip: niet proberen om daar met een Amerikaanse trein door te rijden mocht je er eentje op bezoek hebben op je baan.
En het groen rond de tunnel wordt erg geloofwaardig.
- Norman
Altenburg an der Donau (huidig project)
Trambaan (diorama)
Békaháza (ontmanteld in 2020)
Irgendhausen (ontmanteld in 2011)
Altenburg an der Donau (huidig project)
Trambaan (diorama)
Békaháza (ontmanteld in 2020)
Irgendhausen (ontmanteld in 2011)