wat vinden julie hier van (wel eerlijk zijn)
-
Onderwerp starter - Berichten: 166
wat vinden julie hier van (wel eerlijk zijn)
Hallo iedereen
ik heb dit gemaakt.
[img]C:\Documents%20and%20Settings\M%20ZANDBERGEN\Mijn%20documenten\Mijn%20afbeeldingen\Microsoft%20Mediagalerie\426146E1.jpg[/img]
maar ik vroeg me af of het niet iets grijzerkan
ik heb dit gemaakt.
[img]C:\Documents%20and%20Settings\M%20ZANDBERGEN\Mijn%20documenten\Mijn%20afbeeldingen\Microsoft%20Mediagalerie\426146E1.jpg[/img]
maar ik vroeg me af of het niet iets grijzerkan
-
Re: wat vinden julie hier van (wel eerlijk zijn)
Nou daar kunnen we niets mee want die link verwijst naar je C schijf......
Is een eerlijk antwoord
Grtz Rob
Is een eerlijk antwoord
Grtz Rob
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Hallo Michiel,
Plaatje is niet overgekomen (misschien te groot) dus evt verkleinen en opnieuw posten
groet Paul
Plaatje is niet overgekomen (misschien te groot) dus evt verkleinen en opnieuw posten
groet Paul
Nee, ligt niet aan de grootte, maar aan de locatie. De wereld heeft geen toegang tot je map Mijn Documenten op je harde schijf (zoals Rob al zegt), je moet het plaatje 'ergens' op het Internet zien te plaatsen. Daar zijn verschillende sites voor: google even naar foto (of photo) upload en zoek er eentje uit .
Hallo Michiel,
Begrijp nu de vraag, gaat om de kleur van de ballast. Naar mijn mening erg donker. (maar dat is mijn mening)
Je kunt beter een lichter gekleurde ballast nemen, die kun je altijd nog donker kleuren met sterk verdunde hobbyverf mbv kwast of airbrush.
Hier vind je trouwens meer info betreffende ballast:
http://www.nproject.nl/modelspoor-scene ... unten.html
groet Paul
Begrijp nu de vraag, gaat om de kleur van de ballast. Naar mijn mening erg donker. (maar dat is mijn mening)
Je kunt beter een lichter gekleurde ballast nemen, die kun je altijd nog donker kleuren met sterk verdunde hobbyverf mbv kwast of airbrush.
Hier vind je trouwens meer info betreffende ballast:
http://www.nproject.nl/modelspoor-scene ... unten.html
groet Paul
Michiel,
Inderdaad veel te donker. Neem grijze die je dan op kleur kunt brengen of een bruin mengsel. Naast het spoor is het toch vaak bruin in het echt.
Groetjes,
Jos
Inderdaad veel te donker. Neem grijze die je dan op kleur kunt brengen of een bruin mengsel. Naast het spoor is het toch vaak bruin in het echt.
Groetjes,
Jos
-
En voordat je gaat ballasten je ondergrond een donkerbruine kleur geven want dan schemert het licht niet zo door, eventueel doe je er een beetje lijm in mixen en kan je alvast je eerste ballast leggen.
Rob
Rob
Grtzz Rob
-
Hallo iedereen
Ja ik heb het inderdaat gemengt met lijm.
ik dee het alsvolgt
eerst mengde ik het met lijm ,en toen ging ik het verven met een iets te donker kleurtje . Ik denk dat ik er maar met een lichter kleurtje over heen ga .
Ik vindt het alleen jammer dat airbrusch zo duur is en daar heb ik geen geld voor met mijn zakgeld.
groet michiel
Ja ik heb het inderdaat gemengt met lijm.
ik dee het alsvolgt
eerst mengde ik het met lijm ,en toen ging ik het verven met een iets te donker kleurtje . Ik denk dat ik er maar met een lichter kleurtje over heen ga .
Ik vindt het alleen jammer dat airbrusch zo duur is en daar heb ik geen geld voor met mijn zakgeld.
groet michiel
Michiel,
Ballast breng je eerst droog aan, ordenen met een kwast en dan indruppelen met bijvoorbeeld verdunde houtlijm.
Laten drogen en dan kleuren met sterk verdunde (transparant) verf. Dit kan met een zachte penseel, een dure airbrush is hier helemaal niet nodig.
Tip maak eens een testje door wat ballast op een stuke afval hout o.i.d. te lijmen. Hier kan je dan op oefenen tot het gewenste resultaat. Hierna ga je over me het inbedden van je rail.
Kijk voor kleuren ook eens naar het GROTE voorbeeld, er staan zat foto's op het web.
groet Paul
Ballast breng je eerst droog aan, ordenen met een kwast en dan indruppelen met bijvoorbeeld verdunde houtlijm.
Laten drogen en dan kleuren met sterk verdunde (transparant) verf. Dit kan met een zachte penseel, een dure airbrush is hier helemaal niet nodig.
Tip maak eens een testje door wat ballast op een stuke afval hout o.i.d. te lijmen. Hier kan je dan op oefenen tot het gewenste resultaat. Hierna ga je over me het inbedden van je rail.
Kijk voor kleuren ook eens naar het GROTE voorbeeld, er staan zat foto's op het web.
groet Paul
-
michiel1995 schreef:......... en daar heb ik geen geld voor met mijn zakgeld.
Wel voor een stoomloc met rookgenerator die aanzienlijk duurder is Of zie ik iets over het hoofd
Grtz Rob
Grtzz Rob
-
Hoi Rob
Nou dat vindt ik een rookgenerator toch iets leuker dan een airbrusch compresor en spuit dan ben je ook veel geld kwijt hoor.
Mijn manier van balast aanbrengen vondt ik ook wel handig, ik heb er wel strooimatriaal voor gebruikt en geen zand.
Groet michiel
Nou dat vindt ik een rookgenerator toch iets leuker dan een airbrusch compresor en spuit dan ben je ook veel geld kwijt hoor.
Mijn manier van balast aanbrengen vondt ik ook wel handig, ik heb er wel strooimatriaal voor gebruikt en geen zand.
Groet michiel