Het beschadigd niet zo snel hoor BruceGlaskast189 schreef:En je beschadigt het gelegde ballast minder snel!
Bruce
mvg Sjaak
Het beschadigd niet zo snel hoor BruceGlaskast189 schreef:En je beschadigt het gelegde ballast minder snel!
Bruce
Klopt, niet zo snelGlaskast189 schreef:[quote="Krab]
Het beschadigd niet zo snel hoor Bruce
Helemaal helder!Krab schreef:Bruce , aan die kant komt pas ballast als de perrons liggen .
R Fongers schreef:Neemt mooie vormen aan Sjaak!!
Oke Bruce ,Glaskast189 schreef:Helemaal helder!Krab schreef:Bruce , aan die kant komt pas ballast als de perrons liggen .
Bruce
Hoi Hans ,epocheales denken schreef:Sjaak, doe maar station Bonn. Dit station steekt met kop en schouders boven de andere twee uit, wat een mooi station is dat
Veel succes met de verdere bouw en het "vernederlandsen" en wat je zegt, een paar perronverlengstukken kan Bonn nog wel gebruiken, maar dit is vrijwel
met alle stations zo uit de doos, veel te kort...
Groet,
Hans.
Michiel schreef:Persoonlijk ben ik het station van Bonn wat beu gezien, en dat van Baden-Baden idemdito. Zou je dit station niet kunnen verNederlandschen? (of twee ervan?) Het zou je station erg markant maken.
Hoi Joost ,FidOo schreef:Sjaak wat jij hebt staan is niet het station bonn maar mittelstadt.
( eigenlijk is het station bonn zonder de buitenste panden.)
Ik heb hem ook en is echt geweldig mooi. De vraag is alleen.of ik hem ooit ga gebruiken ivm dat ik waarschijnlijk niet zo'n groot station ga bouwen.