Ik had ook al even zitten spelen met het idee. Alleen kom ik dan niet meer uit met de blokken in Dinamo, maar ik ga er wel een leuk diorama van maken heb ik al besloten.
Gister tot laat weer wezen inregelen van het schaduwtraject. Had ik net alle stopsecties mooi voor elkaar, draai ik de loc om, rijd het kreng het sein voorbij. Loc opnieuw geijkt, geen succes. Ik denk dat het inregelen met 1 loc alleen handig is als je een decoder erin hebt zitten. De analoge locs rijden wel mooi met Dinamo alleen zijn ze knetter gevoelig voor de bedrijfstemperatuur. Voor afstellen dus ruk, maar voor het normaal bedrijf gaat het wonderbaarlijk perfect.
Het afstellen van stopsecties kan je beter doen met meerdere locs ben ik achter gekomen. Ik heb met de 212 nu de verschuivingen en snelheden bepaald. Vervolgens heb ik de schone taak om een x-aantal dagen te observeren. Ik laat 4 geijkte locs rijden en per loc kijken of de simulatie goed staat afgesteld en of ze netjes en op tijd stoppen in elk blok. Zoals gezegd bij analoge locs remt hij de ene keer sneller dan de keer erop enz. Al moet wel gezegd worden dat de massatraagheidsimulatie in Itrain voortreffelijk resultaat geeft
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Ach ja, biertje erbij en alaaf.